CV: Operator Call center, office manager, ospătar, barista
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Răspundem la apeluri telefonice, clienții erau vorbitori de limba turca si la română, sunt responsabila de traducerea si apostilarea actelor, am permanent deplasări la instituțiile publice ca ASP, ANSP, judecătorii, fisc, banca, CNAM, CNAS, fac traducerea din limba turca-romana intre client si jurist, avocat sau contabilitate. Sunt responsabila de site-urile de socializare a companiei pentru a raspunde la mesaje, a face postări despre serviciile companiei si pentru a acumula numar mare de clienți
Deserveam oaspetii cu bucate si băuturi (clienți) cu mare amabilitate si profesionalism, explicam servirea corecta a fiecarii bautura (in mare parte despre vin alb, rosé, rosu si băuturile tari ale Castel Mimi), faceam deservirea la vinurile rosii maturate peste 24 luni cu decantare profesioanale, explicam fiecare mâncare din ce este preparata si felul de preparare, faceam vânzări cu sticle de bautura
Aveam clienți permanent mega multumiți fiindca eram permanent foarte amabila si eram foarte responsabila de serviciile care trebuie sa le îndeplinesc in cel mai scurt si timp si cel mai calitativ mod.
Specialitatea: Kinetoterapie.
Cunoașterea tehnicii de birou
Cunoașterea ultilizarii PC
Experiența cu apostilarea actelor
Experiențe cu traducerea si legalizarea actelor
Comunicabila
Amabila
Responsabila
Imi place sa citesc cărți pentru dezvoltarea personală si de sănătate, imi place sa călătoresc prin tari noi si locuri noi, imi place jocurile sportive, înotul si Fitness-ul.
Primesc deosebita placere de teatre si concerte