CV: Operator, call-centru, vînzător-consultant, casier, însoțitoare de bord autocar
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Telefonarea clienților, eliberarea coletelor, lucru în 1C, am dus evidența facturilor, bonurilor de consum, încărcarea și primirea curierilor, lucrul cu aparatul de casă și cu terminalul, evidența zilnica a jurnalelor de casă etc.
Comunicare cu pasagerii, înregistrări, îndeplinirea documentelor ce tin de călătorie etc.
Consultarea clienților, înregistrarea comenzilor online, îndeplinirea cărții de casă, am reușit să aduc clienți noi, comunicare și organizare, am avut responsabilitatea de a îndeplini multe sarcini.
Am dus evidența facturilor, a contractelor angajaților
Utilizarea PC,
Cunoașterea 1C
Microsoft Office
Microsoft Excel
Amabila, rezistenta la situații de stres, punctuală, ușor mă adaptez in echipe noi, sunt deschise să învăț lucruri noi și să îmi încerc puterile in mai multe domenii.