CV: Creditare-Leasing-Vânzări-Management
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Responsabilitati:
· Asistare în planificarea si organizarea activității, identificarea consilierea și atragerea potențialilor clienți Persoane Fizice/Juridice inclusiv corporativi, negocierea parteneriatelor .
· Recepționarea, verificarea și înaintarea spre decizie a dosarelor de Credit-Leasing-Finanțare.
· Participarea la implementarea si derularea campaniilor promoționale în scopul îndeplinirii obiectivelor comerciale ale companiei monitorizarea si gestionarea parteneriatelor.
· Perfectarea dărilor de seamă săptămânale, lunare, trimestriale si anuale conform cerințelor stabilite.
· Asigurarea respectării normelor de tinere a evidenței creditare.
Rezultate
· Am reușit să dezvolt mai multe parteneriate inclusiv strategice care au dus la un impact pozitiv asupra rezultatelor comerciale ale companiei.
· Peste 1 100 proiecte finanțate.
· Promovarea si vânzarea activă a produselor de leasing
· Ofertarea, atragerea și consultarea clienților potențiali și existenți
· Dezvoltarea relațiilor de colaborare cu dealerii, parcările auto și alți parteneri
· Coordonarea procesului de pregătire și încheiere a tranzacțiilor de leasing
· Asigurarea îndeplinirii obiectivelor planului de afaceri al societății
· Promovarea si vânzarea activă a produselor de leasing
· Ofertarea, atragerea și consultarea clienților potențiali și existenți
· Recepționarea, verificarea, analiza si înaintarea spre decizie a dosarelor de
Credit-Leasing-Finanțare.
· Atragerea, fidelizarea clienților si partenerilor noi.
· Atragerea directă a clienților persoane juridice inclusiv Micro, business-pro.
· Asistență cliențilorîn documentație.
· Pregătirea documentației aferentă cererii de credit.
· Asistență clienților pe tot parcursul procesului de creditare.
· Promovarea și vânzarea produselor si serviciilor bancare, in special a produselor
de creditare;
· Atragerea clienților și gestiunea celor existenți
· Gestionarea conturilor bancare.
· Efectuarea încasărilor și plăților în numerar.
· Efectuarea operațiunilor de schimb valutar.
· Efectuarea transferurilor bănești internaționale.
· Deservirea conturilor de depozit, card.
· Verificarea rapoartelor privind tranzacțiile zilnice efectuate.
· Organizarea operațiunilor de casă aferente activităților operaționale de încasări și plăti în lei și valută străină, de verificare, triere și ambalare a numerarului,
activități de schimb valutar.
Specialitatea: Finanțe și Contabilitatea Firmei.
Abilitate de negociere
Abilitatea de a lucra sub
presiune
Cunoaşterea produselor
bancare
Comunicare
Luarea deciziilor
Bună gestionare a timpului
-Auto-motivare
-Rezolvarea conflictelor
-Conducere/ Leadership
-Adaptabilitate
-Lucrul în echipa
-Rezolvarea problemelor
-Ascultare activă
-Învățarea de lucruri noi
Sunt o persoană deschisa cu o experiență de peste 10 ani în domeniul Financiar Bancar , Vânzări, Creditare. Competențele dezvoltate de-a lungul carierei mele în
domeniul dat, precum și bunele abilități interpersonale îmi oferă bazele necesare pentru a continua dezvoltarea mea în această industrie.