CV: Contabil
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
1. Coordonarea activității firmei, asigurându-mă de buna funcționare a acesteia;
2. Menținerea legăturii cu furnizorii și alți parteneri
3. Verificarea intrărilor materii prime
4. Verificarea stocurilor de materii prime, materiale și consumabile necesare pentru
funcționarea firmei.
5. Efectuarea de comenzi de materie primă, materiale și consumabile necesare.
6. Realizarea inventarelor lunare și anuale.
7. Realizarea interviurilor de angajare.
8. Evidența dosar angajați.
9. Verificarea fișelor de partener.
10. Evidența registrului de casă și a banilor.
11. Înregistrarea facturilor și întocmirea nir-urilor.
12. Evidența dosar control.
13. Verificarea prețurilor și efectuarea modificărilor necesare.
Înregistrarea facturilor de la furnizori, întocmirea nir-urilor în programul GrandChef,
realizarea și introducerea inventarelor lunare, evidența registrului de casă și a banilor,
realizarea pontajelor lunare, verificarea prețurilor, modificarea prețurilor în aplicația
GrandChef și platforme, colaborarea cu furnizorii, evidența dosar angajați, evidența
dosar control, analiza fișelor de partener, plasarea anunțurilor pentru recrutarea
angajaților, lucru în MS Office.
Înregistrarea facturilor de la furnizori/clienți, extrase
bancare, chitanțe, bonuri, deconturi, alte documente
contabile din diferite domenii. Urmărirea fișelor de
partener, înregistrarea registrului de casă, înregistrarea deconturilor de cheltuieli, înregistrarea notelor contabile,
lucru în programa de contabilitate WinMentor, lucru în MS
Office, întocmirea contractelor de muncă.
Înregistrarea facturilor de la furnizori în aplicația GrandChef, operarea facturilor în
excel, crearea de nir-uri, arhivarea documentelor financiar-contabile.
Preluarea comenzilor de la clienți, marcarea comenzii în
aplicația GrandChef, servirea clienților, încasarea banilor în
casă, preluarea comenzilor de pe aplicațiile precum Tazz,
Glovo și predarea lor către livrator, preluarea apelurilor
telefonice, efectuarea rezervărilor, primirea și așezarea la
masă a clienților, repartizarea rezervărilor astfel încât să nu
se suprapună.
Gestionarea stocurilor, vânzarea produselor alimentare,
comunicarea cu clienții, încasarea banilor, marcarea
produselor în casa de marcat, comandarea marfei de la
furnizor.
Specialitatea: Managementul mediului.
Specialitatea: Inginerie economică în industria chimică și de materiale.
-Utilizare Microsoft Office
-Utilizare WinMentor
-Operare facturi
-Negocieri achizitii
-Utilizare AUTOCAD
-Utilizare chemdraw
-Utilizarea bună a programelor de tip remote desktop access (AnyDesk, TeamViewer)
-Cunostiinte paint.net
-Utilizare Grandchef
-Utilizare mail
Calitatile principale: rabdarea, rezistenta la stres, comunicare eficienta, ambitia, determinarea, increderea in sine, dorinta de a invata, gandire critica, atitudine pozitiva, responsabilitate, creativitate.