CV: Contabilitatea de la A-Z
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Organizarea si răspunderea de funcționarea corecta a activității întregului departament financiar-operativ al companiei;
Coordonarea, elaborarea/implementarea metodologiei de evidență contabilă conform cerințelor reglementărilor în vigoare;
Monitorizarea procedurile de închidere a lunii și a anului în vederea reflectării tuturor operațiunilor;
Calcularea și îndreptarea spre plată a sumelor impozitelor, taxelor și altor plăți aferente bugetului, răspund de reflectarea în termen și deplin a datoriilor față de buget;
Asigurarea conformității cu toate legile și reglementările financiare;
Gestionarea elaborării bugetului, a previziunilor și a planificării financiare a societății;
Participarea la ședințele lunare privind Analiza Sistemului de Calitate a companiei.
Organizarea si răspunderea de funcționarea corecta a activității întregului departament financiar-operativ al companiei;
Coordonarea, elaborarea/implementarea metodologiei de evidență contabilă conform cerințelor reglementărilor în vigoare;
Monitorizarea procedurile de închidere a lunii și a anului în vederea reflectării tuturor operațiunilor;
Calcularea și îndreptarea spre plată a sumelor impozitelor, taxelor și altor plăți aferente bugetului, răspund de reflectarea în termen și deplin a datoriilor față de buget;
Asigurarea conformității cu toate legile și reglementările financiare;
Gestionarea elaborării bugetului, a previziunilor și a planificării financiare a societății;
Participarea la ședințele lunare privind Analiza Sistemului de Calitate a companiei.
calcul și achitarea salariului;
calculul și achitarea impozitelor;
întocmirea și prezentarea darile de seama;
analiza întrebărilor parvenite din partea clienților;
colaborarea cu instanțele, bancile cu care interactioneaza clientul;
- Îmbunătățirea procedurilor relațiilor de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, modificarea condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii);
- Calculul si eliberarea salariului;
- Calculul impozitelor pe salarii;
- Înregistrarea mijloacelor fixe si materialelor in sistemul contabil;
- Asigurarea conformării cu legislația, asigurarea întocmirii la timp a tuturor activităților si rapoartelor contabile;
- Organizarea, verificarea si îndeplinirea corecta a rapoartelor contabile;
- Examinarea si analiza datelor financiar-contabile;
- Menținerea rapoartelor financiare lunare;
- Tinerea evidentei contabile si fiscale
- Examinarea și analiza datelor contabile financiare;
- Tinerea evidentei contabile si fiscale;
- Mentinerea rapoartelor financiare lunare;
- Procesarea facturilor de achiziție, extraselor bancare;
- Întocmirea și controlul tuturor documentelor primare;
- Asigurarea platilor bancare la timp;
- Reconcilieri pentru debitori, creditori;
- Înregistrarea mijloacelor fixe si materialelor in sistemul contabil;
- Calculul si eliberarea salariului;
- Calculul impozitelor pe salarii;
- Organizarea, verificarea si îndeplinirea corecta a rapoartelor contabile;
Specialitatea: Contabilitate.
- Cunoștințe solide de contabilitate, fiscalitate și contabilitate financiară;
* Am o experiență în calitate de contabil șef de minim 15 ani și cunosc tot ce ține de: închiderea anului, prezentarea rapoartelor anuale către instanțe și pregătirea informației despre situația financiară pentru director;
- Experiența în evidența contabilă în companii cu diferite genuri de activitate (servicii, comert, producere, constructie, ONC/Asociații obștești);
- cunoștințe de operare PC (Windows, MS Office, programe 1C 7.7, 1C 8.x, Baze de date ale finanțatorilor SUA);
- Orientare spre detaliu, organizare, respectarea termenelor limită, atingerea obiectivelor şi obținerea rezultatelor în tot ceea ce fac.