CV: Банки, кредитование / Бухгалтерия, экономисты / sunt gata să accept schimbarea locului de trai
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Respectarea regulamentului intern privind etica profesională;
Oferirea informațiilor și consultanța clienților referitoare la produsele și serviciile bancare;
Identificarea clienților conform procedurilor interne;
Respectarea regulamentului privind operațiunile de casă, efectuarea operațiunilor de casă, încasarea plăților, eliberarea și expedierea transferurilor rapide, efectuarea operațiunilor de schimb valutar;
Înregistrarea tranzacțiilor în sistem, prelucrarea și predarea documentelor care intra în circuitul bancar;
Furnizarea serviciilor și procesarea tranzacțiilor fără numerar către clienții băncii PF si PJ atît în valută natională cît și în valută străină în conformitate cu normele și procedurile băncii;
Deschiderea conturilor curente cît și de depozit pentru PF si PJ, efectuarea tranzacțiilor de depuneri și retrageri de numerar în și din contul clienților;
Eliberearea, emiterea și re-emiterea cardurilor bancare pentru PF și PJ conform procedurilor interne;
Atingerea target-ului stabilit;
Conformarea și respectarea continua a modificărilor noiilor tarife, proceduri și regulamente interne.
Preluarea cererile de creditare de la clienți;
Verificarea documentele prezentate de client și executa operațiunile aferente: înregistrare date clienți, evaluare, semnare contracte și tot ce este stabilit conform procedurilor companiei;
Analiza cererile de creditare și vei lua decizia cuvenită;
Efectuarea apelurile de suport post-vanzare și de vânzare repetată spre clienți activi;
Prezentarera clienților informația despre produsele și serviciile financiare oferite de companie.
Respectarea regulamentului intern privind etica profesională;
Oferirea informațiilor și consultanța clienților referitoare la produsele și serviciile bancare;
Identificarea clienților conform procedurilor interne;
Respectarea regulamentului privind operațiunile de casă, efectuarea operațiunilor de casă, încasarea plăților, eliberarea și expedierea transferurilor rapide, efectuarea operațiunilor de schimb valutar;
Înregistrarea tranzacțiilor în sistem, prelucrarea și predarea documentelor care intra în circuitul bancar;
Furnizarea serviciilor și procesarea tranzacțiilor fără numerar către clienții băncii PF si PJ atît în valută natională cît și în valută străină în conformitate cu normele și procedurile băncii;
Deschiderea conturilor curente cît și de depozit pentru PF si PJ, efectuarea tranzacțiilor de depuneri și retrageri de numerar în și din contul clienților;
Eliberearea, emiterea și re-emiterea cardurilor bancare pentru PF și PJ conform procedurilor interne;
Conformarea și respectarea continua a modificărilor noiilor tarife, proceduri și regulamente interne.
Contabil
Contabilitatea depozitului;
Întocmirea şi ţinerea documentelor contabile primare;
Înregistrarea invoice-urilor;
Efectuarea inventarelor, analiza, raportare;
Reconcilierea decontărilor cu cumpărătorii și furnizorii;
Suplimentar la înlocuirea personalului:
Asigurarea evidenței corecte a operațiunilor de casă;
Incasarea banilor: evidența caseriei (intrările și ieșirile, deconturile de avans);
Introducerea extraselor de cont și efectuarea operațiunilor bancare;
Evidența și casarea materialelor, OMVSD, MF, Anvelope, Acumulatoare;
Operarea cu blachetele de strică evidență.
12.07.2011 - 07.02.2008
Manager de Oficiu - Secția Comerț
Îndeplinirea diverselor sarcini administrative și de secretariat pentru a asigura buna funcționare a oficiului;
Gestionarea corespondenței;
Gestionarea corespondenței (analiza vînzărilor, recuperarea creanțelor);
Administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, etc;
Coordonarea activităților de birou.
06.02.2008 - 11.05.2007
Operator 1C
Înregistrarea și facturarea comenzilor;
Gestionarea blanchetelor de strictă evidență;
Analiza și raportarea stocurilor;
Înregistrarea clienților in sistem;
Lucrul direct cu Agenții de vînzări (preluarea și înregistrarea comenzilor).
Specialitatea: Titlul de Master Expert Juridiciar în Contabilitate și Certificarea Produselor.
Specialitatea: Specialitate Contabilitate.
Aptitudini personale și competențe
Aptitudini de comunicare, gîndirea analitică, responsabilitate, onestitate, iniţiativă, auto-organizare, adaptibilitate, productivitate, dedicare, flexibilitate, atenție la detalii, interes de dezvoltare continuă.
Competenţe şi abilităţi
Spirit de echipă: am experienţa muncii în echipă pe care am practicat-o la toate locurile de activitate.
Abilităţi organizatorice şi de comunicare.
Conformarea și respectarea continua a modificărilor în activitatea curentă.
Interes de dezvoltare continuă – mereu am investit în cunoștințe.
Responsabilitate, iniţiativă, auto-organizare, leadership.
Abilități de negociere.
Abilităţi excelente de comunicare şi interacţiune cu diferite categorii de persoane.
Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului
Pachetul Microsoft Office: Word, Excel, Outlook, Powerpoint.
1C versiunea 7 și 8.
Multimedia: platforme Zoom, Google meet.
Programe din sistemul bancar, inclusiv Clientbank.
Informaţii suplimentare
Permis de conducere Categoria B (mecanică)
Hobby: sport de apa Parasailing, gatitul de bucate.