CV: ajutor contabil
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Lucrul cu clienți.
Primirea și procesarea cimenzilor.
Gestionarea stocului a produselor.
Primirea cererilor de angajare cu actele anexate, formarea dosarului angajatului.
Intocmirea contractelor individuale de munca si a acordurilor la acestea, inregistrarea in registrul de evidenta
Intocmirea ordinelor de angajare, eliberare, transfer, concedii, e.t.c.
Evidenta zilelor si orelor de unca in Tabela de pontaj - lunar.
Lucrul cu persoanele.
Receptionarea/redirectionarea apelurilor telefonice.
Receptionarea corespondentei, inregistrarea si redirectionarea.
Inregistrarea corespondentei de iesire, trimiteri la posta
Verificare e-mail-ului Companiei.
Gestionarea stocului biroticii.
Specialitatea: Contabilitate.
Utilizator bun a PC, MS Office, 1C 8.3, Outlook, PhotoShop, de echipamente de birou.
Sunt o persoană responsabilă, punctuală, pozitivă și încrezută in sine.
Mă adaptez ușor condițiilor de muncă și îmi place lucru în echipă.