CV: Dispatch, Billing, Management, Administrative
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Receiving of calls
Working with transportation companies
Working with 6 lines of insurance
Working with corporate/all state NY
Dispatch the jobs of drivers, pre-assinging of other jobs
Administrarea, crearea si plasarea contentului pe platformele Instagram; Facebook; YouTube
- Oferire suport administrativ echipei
- Realizari activitati de suport pentru activitatea resurselor umane (tabel de pontaj, SSM etc)
- Realizari activitati de achizitie (negociere cu furnizori, respectare proceduri interne de achizitie)
- Realizari activitati de organizare evenimente interne, rezervari de transport/cazare
- Coordonari actiuni de publicitate, evenimente de marketing, aparitii presa online/scrisa;
- Participari la elaborarea materialelor promotionale;
- Gestionarea parcul auto;
- Realizari activitati de marketing si analiza de piata (analiza datelor statistice, sustinere traininguri, analiza evolutiei zonelor si cotelor de piata, gestiune canale media etc.)
- Realizari proceduri de omologare si perfectare acte pentru biroul de migratie si azil.
- Gestioneaza relatia cu institutiile de stat privind obtinerea de acte si documente ( extrase din registru, permise de munca , etc)
- Gestioneaza relatia contractuala cu furnizorul de telefonie mobila, internet; realizeaza analizele pe facturi, efectueaza diversele activari/suspendari/modificari ce pot interveni
- Realizari rezervarile care i se solicita si mentine legatura cu furnizorii de turism , in timp util, fara erori si cu atentie permanenta la costuri
- Gestioneaza solicitarile de asistenta personala pentru managerul direct
- Gestioneaza bugetul administrativ – realizeaza necesarul de achizitionat, face activitati de achizitie cu respectarea procedurii interne de achizitie, realizeaza analize lunare privind incadrarea in buget. Intelegerea tuturor categoriilor de cheltuilei administrative si a modului de gestiune / reducere a acestora.
- Intocmirea dosarelor pentru Procedura de Omologare a produselor in concordanta cu Regulamentul si standardele
- Vanzarea si Achsitionarea jucariilor
- Gestionarea cu 40 angajati ai firmei din Portugalia
- Payroll
- Functiuni administrative
- MK
- PR
Specialitatea: Studii Diplomatice.
Specialitatea: Business si Administrare.
Specialitatea: Regizor si Actor.
- Cunoasterea legislatiei HR, Omologare, Legal Advice
- Rezistenta la Stres
- Intocmirea facturilor, ordinilor de plata, Billing
- Comunicare efectiva in cadrul negocierilor
- Abilitati de procesare si analiza a informatiei
-O buna stapinire a instrumentelor Microsoft Office,
-Abilitati de comunicare si ascultare,
-Lucru in echipa-implicare in diverse proiecte pe durata studiilor si la locul de munca,
-Abilitati de mediere a conflictelor,
-Orientarea spre rezultate
-Lucru cu Facebook ADS
-Gestionarea si crearea contentului si strategiilor de mk
-Dispatch
-Comunicare fluenta cu companii, soferi si pasageri NY, NJ, CU, PA
-Evening and halp night shift acceptable
- Interpretarea pieselor vocal si instrumental
- Actoria
- Pictura
- Lucruri Hand - Made
-Bune abilitati comunicationale, fire dinamica, sociabila, adaptindu-ma usor la conditiile de munca,
-Rabdare si incredere in colegi si parteneri,
sunt flexibila la comunicare si negocieri,
-Invat lucruri noi si imi formez usor noi deprinderi profesionale.