CV: Caut post vacant de lucru
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Coordonarea activității la toate filialele.
Relaționarea cu toate departementele companiei, și cu angajații de toate nivelele.
Asigurarea calității deservirii și funcționării la toate filialele.
Monotorizarea angajaților cu privire la îndeplinirea obligativităților prevăzute în fișa postului.
Asigurarea climatului corespunzător între angajați.
Emiterea deciziilor cu privire la buna desfășurare a activității companiei.
Păstrarea confidențialității la toate datele cu acces.
Asigurarea respectării normelor de protecție a muncii și de sănătate conform regulamentului în vigoare.
Semnarea contractelor și acordurilor în baza necesităților entității.
Reprezentarea companiei în cadrul relațiilor cu terții.
Stabilirea condițiilor în care pot fi executate și realizate serviciile de întreținere a echipamentului supus amortizării a companiei.
Prezentarea rapoartelor săptămânale aferente cheltuielilor de întreținere a filialelor existente.
Raportarea la timp a abaterilor sesizate.
Asigurarea calității mediului de lucru a angajaților.
Planificarea şi prudența financiară,
Utilizarea capitalului.
Sfaturi în luarea deciziilor de afaceri.
Întocmirea, acceptarea și elebirarea facturilor electronice.
Pregătirea rapoartelor financiare.
Bugetarea şi planificarea.
Măsurarea şi controlul rezultatelor financiare.
Analiza activităţilor financiare şi implementarea unor activităţi adecvate în baza analizei.
Îmbunătăţirea controlului costurilor.
Realizarea evidenței contabile a facturilor fiscale de intrare și ieșire.
Gestionarea numerarului (emiterea, primirea și depozitarea numerarului, documentarea tranzacțiilor în numerar).
Înregistrarea rapoartelor financiare zilnice a 7 caserii.
Efectuarea tranzacțiilor în cadrul entității.
Evidența operațiunilor a caseriilor;
Evidența decontărilor cu clienții și contragenții.
Pregătirea și prezentarea rapoartelor și dărilor de seamă ce țin de fluxul de numerar.
Realizarea evidenței contabile a facturilor fiscale de intrare și ieșire.
Gestionarea numerarului (emiterea, primirea și depozitarea numerarului, documentarea tranzacțiilor în numerar).
Înregistrarea rapoartelor financiare zilnice a 7 caserii.
Înregistarea și evidența certificatelor de conformitate și certificatelor de garanție eliberate clienților.
Efectuarea tranzacțiilor în cadrul entității.
Realizarea evidenței contabile a unităților economice deținute.
Înregistrarea și completarea rapoartelor financiare.
Calcularea salariilor angajaților.
Monotorizez calculatorul la nivel înalt.
Cunosc programa 1C și Microsoft Office.
Comunicabilă;
Punctuală;
Comunicabilă;
Mă încadrez ușor în colectiv;
Dețin capacități de lider;
Inteligentă;
Rezistentă în situații de stres;
Negociez conflictele.