CV: Contabil Operator (Casier)
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Contabil magazin piese auto
-Emiterea facturilor fiscale, bonuri fiscale
-Introducerea datelor din facturile furnizorilor
-Înregistrarea datelor cu privire la importul de mărfuri, repartizarea cheltuielilor de import
-Proceduri de retur de marfă persoane fizice, emiterea facturilor fiscale cu minus pentru persoanele juridice care returnează marfa
-Evidența contabilă pe magazinul principal și filialele existente
-Deservirea clienților prezenți în magazin și comunicarea prin telefon a tuturor întrebărilor cu privire la datele contabile de verificare reciprocă
-Importarea zilnică a datelor cu privire la transferuri bancare din Bank client în baza de date 1c etc.
Deservirea persoanelor fizice și juridice prin eliberarea bonurilor de plată, emiterea facturilor fiscale, E-factura, eliberare carduri de reduceri clienților, eliberarea actelor de verificare identificarea erorilor și remedierea lor în caz de necesitate, lucru cu persoane juridice ce procură pe bază de contract cu sau fără termen de achitare după caz, conlucrarea prin decontări reciproce cu persoane juridice care sunt pe de o parte cumpărători și pe de altă parte furnizori. Cunoașterea software 1c versiunile 8, salles expert, cunoașterea aparatelor de casă eliberarea bonurilor fiscale achitate cu numerar sau prin terminal cu card bancar.
evidența mijloacelor fixe, activelor nemateriale
evidența materialelor, obiectelor de mică valoare și scurtă durată,
Înregistrarea decontărilor de mijloace bănești
evidența veniturilor, consumurilor și cheltuielilor
contabilizarea operațiunilor în 1c conform standardelor naționale și planului de conturi actual.
calculul salariului
înregistrarea facturilor primite, eliberarea facturilor beneficiarilor,
întocmirea ordinelor de plată și înregistrarea extraselor bancare,
întocmirea declarațiilor și dările de seamă, prezentarea lor în termenul stabilit conform calendarului fiscal,
efectuarea la timp a plăților impozitelor și taxelor
elaborarea devizelor de cheltuieli în baza programului deviz online
Elaborarea actelor de primire predare
eliberarea facturilor, inregistrare facturilor primite în programul sales expert
Specialitatea: Contabilitate.
- cunoșterea progrmului 1c 7.7 și versiunile 8
- cunoașterea programului Sales Expert
- cunoașterea serviciilor portalului serviciifisc.md cum ar fi e-factura, modul de utilizare a semnăturilor digitale
- Cunoașterea programului windoc deviz, deviz online
- abilități bune de lucru cu programele microsoft office și open office
- Cunoașterea legislației fiscale, mereu în pas cu noile modificări legislative
-Cunoașterea informațiilor generale cu privire la importul de mărfuri și procedurile de calcul, repartizare a cheltuielilor de import
-Cunoașterea informațiilor cu privire la modul de completare a dării de seamă cu privire la poluarea mediului polmed 17 etc
Sunt o persoană comunicabilă cu abilități bune de convingere a clienților, responsabilă și bine organizată care tinde spre progres, prefer să lucrez operativ și toate documentele să le îndeplinesc și să le prezint în termenul prevăzut. Caut un loc de muncă cu salariul de minim 10 000 net și prima lună perioada de proba accept 9000 salariul net. Salariu brut nu mai puțin de 12 500 lei