CV: Contabil începător, manager, operator
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
1. Prestarea serviciilor de deservire a populaţiei în domeniul stabilirii drepturilor sociale plătite de la bugetul de stat.
2. Realizarea prevederilor legale în domeniul stabilirii şi plăţii drepturilor sociale plătite de la bugetul de stat.
3. Asigurarea procesului de lucru cu resursele informaţionale ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale în domeniul drepturilor sociale plătite de la bugetul de stat.
4. Funcţii de control.
Am dus evidența operațiunilor de casă, cheltueli, venituri, răspundeam la apelurile telefonice.
Cu usurință gaseam erori in unele acte. Abilități in a duce dialoguri cu clienții firmei.
Specialitatea: Finante, Fiscalitate si Contabilitate.
Sunete reci;
Сunoașterea tehnicii de birou;
Cunoașterea programului 1C, word, excel;
Lucru cu documentele de evidență contabilă;
Abilități in comunicare cu clienții;
Abilități expepționale de negociere și soluționare a conflictelor;
Comunicarea cu clienții într-o manieră amabilă și profesională;
Energetică și plină de idei..etc.
CALITĂȚI PERSONALE:
- Punctualitate;
- Integritate;
- Precizie;
- Onestitate;
- Capacitatea de a îndeplini sarcinile la timp;
- Responsabilitate;
- Capacitate de analiza si control;
- Lucru in echipa.
HOBBY::
Citirea literaturii ruse si romine;
Volei;
Șah;
Studierea limbilor straine.
Abilităţi: capacitate de a coordona, organiza, evaluare-control, comunicare, analiză şi sinteză, obiectivitate în apreciere, respectul faţa de lege, abilităţi de maniere şi negociere, uşurinţă în exprimarea scrisă şi verbală fluent, clar şi concis, lucru în echipa.
Atitudini/ Comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, politeţe, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.