CV: Ajutor contabil, operator-contabil
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
- Evidența cadrelor: angajarea/eliberarea personalului și evidența registrelor corespunzătoare (contract de angajare/eliberare, Fișa personală privind securitatea și sănătatea în muncă, CNAS, CPAS, etc. );
- Elaborarea pachetului de documente pentru particiarea la licitații: garanția bancară, certificatul de lipsă a datoriei, avizul Inspectoratului de Stat în Construcții, etc.(cu excepția devizului de cheltuieli și graficului de executare a lucrărilor);
- Experiență în utilizarea programei E-Banking - Moldova-Agroindbank: cumpărarea/vînzarea valutei, transferuri în valută străină, etc;
- Experiență în utilizarea serviciilor fiscale electronice: înregistrarea facturilor fiscale în Registrul general electronic al facturilor fiscale, verificarea apartenenței facturilor fiscale agenților economici, verificarea înregistrării agenților economici în calitate de plătitori TVA;
- Responsabilă de:
• efectuarea transferurilor bancare;
• eliberarea delegațiilor, procurilor, conturilor de plată;
• Elaborarea actelor de verificare;
• Introducerea facturilor fiscale;
• Verificarea registrului vînzărilor și procurărilor,etc.
Specialitatea: Contabilitate.
Utilizarea curentă a instrumentelor informatice:
• Microsoft Word;
• Microsoft Excel;
• Microsoft Power Point;
• Internet;
• Cunoasterea tehnicii de birou;
• 1C, versiunea 7.7;
• E-Banking Moldova-Agroindbank;
• Servicii fiscale electronice.