Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ
BC VICTORIABANK S.A
Specialist Vânzări Telesales
[ 2024 – În curs ]
- Promovare produselor și servicii bancare prin telefon, în conformitate cu standardele băncii;
- Suport informațional clienților pentru a construi relații durabile;
- Îndeplinirea obiectivelor echipei și personale prin abilități de comunicare și negociere;
GENALES S.R.L , X Fitness Club
Manager și SMM sală de sport
[ 2023 – 2024 ]
- Coordonarea activităților operaționale, programărilor și abonamentelor;
- Încasarea plăților, gestionarea casei de marcat și actualizarea bazei de date a clienților;
- Crearea și implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea serviciilor;
- Gestionarea paginilor de social media, crearea de conținut și interacțiunea cu clienții;
- Organizarea de evenimente și campanii pentru atragerea și fidelizarea clienților, cât și pentru echipă.
BC VICTORIABANK S.A
Operator Suport Clienți
[ 2023 – 2023 ]
- Asistență clienți pentru produse, servicii bancare și suport digital;
- Identificarea și actualizarea conturilor clienților conform procedurilor interne;
- Escaladarea problemelor complexe și colaborare cu departamentele relevante;
- Promovarea produselor și serviciilor băncii, menținerea comunicări profesioniste.
S. A. MOLDTELECOM
Serviciul Asistență Business Clienți
[ 2019 – 2020 ]
- Oferirea de suport dedicat clienților business pentru serviciile de internet, telefonie fixă/mobilă și televiziune;
- Gestionarea cererilor, sesizărilor și problemelor tehnice ale clienților business:
- Personalizarea ofertelor și pachetelor de servicii în funcție de nevoile clienților:
- Explicarea contractelor, facturilor și soluționarea solicitărilor legate de plăți;
- Colaborarea cu alte departamente pentru soluționarea rapidă a problemelor;
- Menținerea unei comunicări profesionale pentru consolidarea relațiilor cu clienții corporate.
S. A. MOLDTELECOM
Operator Secția Suport Persoane Fizice
[ 2019 – 2019 ]
- Gestionarea și identificarea conturilor clienților, asistență clienților privind serviciile de internet, telefonie și televiziune;
- Rezolvarea sesizărilor tehnice și escaladarea problemelor complexe către departamentele relevante;
- Explicarea facturilor și asistență în procesul de plată, cât și promovarea pachetelor de servicii și gestionarea abonamentelor clienților;
- Asigurarea unei comunicări eficiente și menținerea satisfacției clienților;
GENALES S.R.L.
Manager sală de sport
[ 2017 – 2019 ]
- Întâmpinarea și asistarea clienților, gestionarea programărilor și abonamentelor;
- Încasarea plăților, gestionarea casei de marcat și actualizarea bazei de date;
- Coordonarea activităților operaționale și asigurarea bunei funcționări a sălii de sport;
- Organizarea evenimentelor și campaniilor pentru atragerea și fidelizarea clienților:
- Crearea unei atmosfere profesionale și primitoare, atât pentru clienți, cât și pentru echipă.
Vinăria Poiana, BallRoom POEMA, MOST Restaurant
Chelneriță evenimente
[ 2017 – 2018 ]
- Servirea clienților la mesele din restaurant și în cadrul evenimentelor private;
- Pregătirea sălii pentru evenimente speciale, inclusiv aranjarea meselor și configurarea spațiului;
- Asigurarea unei atmosfere plăcute și profesionale pentru oaspeți;
- Colaborarea eficientă cu echipa de serviciu și organizarea evenimentelor fără probleme.
S.R.L. Casele de Odihnă şi Recuperare PERLELE NISTRULUI
Educator tabără de vără
[ 2017 – 2017 ]
- Organizarea și desfășurarea activităților educative și recreative pentru copii.
- Supravegherea și îndrumarea participanților, asigurând siguranța.
- Planificarea și coordonarea jocurilor, concursurilor și altor evenimente specifice taberei.
- Gestionarea eventualelor probleme și menținerea unei comunicări constante cu echipa și părinții.
EDUCAȚIE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ
Licențiat în Științe Economice, Specialitatea: Marketing și logistică
Universitatea Tehnică a Moldovei [ 2020 – 2024 ]
- Organizarea și desfășurarea activităților de marketing în cadrul unităților economice.
- Studiul pieței și identificarea noilor piețe de desfacere.
- Utilizarea instrumentelor digitale pentru marketing și logistică.
- Coordonarea activităților de promovare a produselor și serviciilor.
- Elaborarea și implementarea strategiilor de marketing și creștere a vânzărilor.
- Creativitate, responsabilitate, capacitate de luare a deciziilor raționale cât și negociere și dezvoltarea relațiilor cu partenerii și clienții.
Tehnician Rețele de Telecomunicații, Specialitatea: Tehnologii și rețele de telecomunicații
Centru de Excelenţă în Energetică şi Electronică [ 2016 – 2020 ]
- Managementul rețelelor și serviciilor de telecomunicații.
- Instalarea și configurarea rețelelor de telecomunicații.
- Configurarea sistemelor de comunicații fixe și mobile.
- Realizarea programului de mentenanţă.
- Norme și reglementări în telecomunicații.
Acreditare în domeniul Modelingului
Agenția de Modeling AD-Models S.R.L. [ 2019 – 2020 ]
- Tehnici de poză, prezentare pe podium și actorie.
- Îngrijirea personală și colaborarea cu fotografi și stiliști.
- Industria modei, a publicității și dezvoltarea unui portofoliu.
- Abilități de comunicare și interacțiune profesională.
- Etica profesională și gestionarea imaginii în industrie.
COMPETENȚE LINGVISTICE
Altă limbă (Alte limbi):
- rusă
- engleză
COMPREHENSIUNE ORALĂ C2
CITIT C2
SCRIS C2
COMPREHENSIUNE ORALĂ A2
CITIT A2
SCRIS A2
EXPRIMARE SCRISĂ C2
CONVERSAȚIE C2
EXPRIMARE SCRISĂ A2
CONVERSAȚIE A2
Niveluri:
- A1 și A2 Utilizator de bază
- B1 și B2 Utilizator independent
- C1 și C2 Utilizator experimentat
PERMIS DE CONDUCERE
Permis de conducere: B
HOBBY-URI ȘI TEME DE INTERES
Fitness, călătorii, lectură, voluntariat.
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".