Fișier CV
LL
Contabil-șef, Contabil sef adjunct, Contabil

Gender Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Experiența profesională

  • Perioada: 2019-prezent
    • Funcția sau postul ocupat: Contabil - șef
    • Activități și responsabilități principale:
      • Formarea/prelucrarea documentelor primare;
      • Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
      • Structurarea și prezentarea rapoartelor către Organele Fiscale;
      • Reprezintă compania în fața organelor Fiscale, Statistica;
      • Monitorizarea proceselor: plățile directe ale clienților, calcularea plăților către furnizorii, angajații companiei alte persoane terțe;
      • Efectuarea operațiunilor bancare în conformitate cu necesitățile companiei;
      • Lucrul cu instituțiile bancare și de asigurări în orice aspect legat de lucrul companiei;
      • Coordonarea cheltuielilor conform bugetului planificat.
  • Perioada: 2015 – 2022
    • Funcția sau postul ocupat: Contabil - șef
    • Activități și responsabilități principale:
      • Formarea/prelucrarea documentelor primare;
      • Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
      • Structurarea și prezentarea rapoartelor către Organele Fiscale;
      • Reprezintă asociația în fața organelor Fiscale, Statistica;
      • Monitorizarea proceselor: plățile directe ale membrilor asociației, calcularea plăților către furnizorii, angajații asociației alte persoane terțe;
      • Efectuarea operațiunilor bancare în conformitate cu necesitățile asociației;
      • Lucrul cu instituțiile bancare și de asigurări în orice aspect legat de lucrul asociației;
      • Coordonarea cheltuielilor conform bugetului planificat.
  • Perioada: 2008-2011
    • Funcția sau postul ocupat: Director întreprindere mică
    • Activități și responsabilități principale:
      • Stabilirea obiectivelor strategice prin colectarea informațiilor relevante;
      • Monitorizarea reglementărilor juridice și responsabilitatea pentru implementarea lor;
      • Adaptarea strategiei de afaceri a companiei la condițiile de piață;
      • Elaborarea bugetului proiectului și justificarea afacerii;
      • Gestionarea activităților de zi cu zi, motivarea și dezvoltarea;
      • Coordonarea implementării sarcinilor;
      • Corectarea neregularităților în timpul implementării;
      • Controlul rezultatelor activităților și a implementării planului de activitate;
      • Monitorizarea evenimentelor curente și a afacerilor concurenței;
      • Pregătirea rapoartelor de activitate.
  • Perioada: 2006-2008
    • Funcția sau postul ocupat: Șef al Direcției financiar contabile și asigurări sociale
    • Activități și responsabilități principale:
      • Realizarea controlului asupra perfectării documentelor justificative ce servesc drept bază pentru primirea și eliberarea valorilor materiale, mijloacelor bănești, precum și pentru efectuarea operațiunilor de decontare, îndeplinirea obligațiilor creditare și financiare, contractelor economice;
      • Efectuarea controlului asupra sistematizării informației care se conține în documentele justificative, necesară pentru înregistrarea contabilă și acumularea ei în registrele contabile pentru trecerea de mai departe în darea de seamă pentru o perioadă de timp anumită;
      • Primirea și examinarea dărilor de seamă trimestriale și anuale ale organizațiilor și instituțiilor din sistem privind executarea devizelor de cheltuieli din contul componentei de bază și pe mijloace speciale;
      • Înfăptuirea conducerii metodice și practice a lucrului asupra controlului ținerii corecte și a exercitației evidenței contabile, a gestiunii în organizațiile și instituțiile din subordinea CNSM;
      • Organizarea și desfășurarea seminarelor, consfătuirilor instructive cu conducătorii serviciilor financiar-economice ale organizațiilor și instituțiilor în problemele planificării indicilor și ținerii evidenței contabile, conform actelor normative.

Educație și formare

  • Universitatea Liberă Internațională din Moldova

    • Titlul de Master: Jurnalism și științe ale comunicării, Comunicarea publică
    • Perioada: 2006-2007
  • Academia de Studii Economice din Moldova

    • Licențiat în Economie specialitatea Finanțe
    • Perioada: 2002-2005
  • Universitatea de Stat din Moldova

    • Licențiat în Istorie
    • Perioada: 1996-2001.

Aptitudini și competențe personale

  • Limba maternă: Română
  • Limbi străine cunoscute:
    • Russian: C2 (Excellent)
    • English: A1 (Beginner)

Competențe și abilități sociale

  • Empatie, abilități de negociere, comunicare eficientă și mediere a conflictelor

Competențe și aptitudini organizatorice

  • Planificarea activităților;
  • Comunicarea eficientă cu diferite grupuri de oameni;
  • Reaplicarea practicilor bune etc.

Competențe și aptitudini tehnice

  • Asigurarea implementării activităților;
  • Monitorizarea dinamicii activității;
  • Raportarea calitativă a rezultatelor etc.

Competențe și aptitudini de utilizare a calculatorului

  • Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Internet, 1C.

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".