Specialist în conformitate și management al riscurilor

QIWI Moldova

10 octombrie 2024

Angajăm:

Specialist în conformitate și management al riscurilor

Misiunea Postului:
Organizarea activității de Conformitate PCSB/FT si management riscuri

Responsabilități de bază:

  • Asigurarea desfășurării activității Societății în stricta conformitate cu prevederile legislației in vigoare si reglementările interne. 
  • Monitorizarea procesului de conformitate si aplicarea corespunzătoare a cerințelor de reglementare si administrare a riscului de conformitate pe aspectele PCSBFT/KYC/reputational.
  • Gestionarea domeniului de cunoaștere a clientelei în scopul prevenirii spălării banilor si finanțării terorismului
  • Gestionarea sau prevenirea conflictelor de interese actuale si potențiale la nivel de Societate
  • Stabilirea și verificarea respectării normelor de etică de către angajații Societății;
  • Monitorizarea și identificarea deficiențelor în sistemul de control intern și elaborarea și înaintarea planuri de acțiuni pentru remedierea acestora, dacă va fi cazul;
  • Organizarea  procesului de analiză a riscurilor aferente activității Societății, inclusiv aprobarea produselor noi și serviciilor externalizare;
  • Elaborarea, actualizarea sau avizarea documentelor normative interne ale Societății.
  • Asigurarea suportului angajaților și conducerii Societății în gestionarea riscurilor de PCSBFT  /KYC/reputațional și recomandarea metodelor de prevenire și remediere a acestor riscuri;
  • Organizarea programelor de instruire a personalului Societății în domeniul conformității, PCSBFT, KYC.

Cerinţe faţa de candidaţi:

  • Studii superioare cu profil juridic sau economic;
  • Experienţă în sistemul financiar bancar/nebancar minim 2 ani (preferabil în domeniul controlului intern/riscuri, legalitate, audit);
  • Cunoașterea legislației şi a reglementărilor în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului, conformității/eticii, protecției datelor cu caracter personal, activității bancare/ prestare a serviciilor de plata;
  • Cunoașterea limbii române și engleză;
  • Cunoștințe informatice: OS Windows, MS Office;
  • Orientare spre client şi orientare spre rezultat, lucru în echipă

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Colectiv tânăr si prietenos.
  • Oficiu modern în centrul orașului.
  • Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide