Specialist gestiune incidente | Direcția administrare a riscului operațional | Departamentul riscuri bancare

Specialist gestiune incidente | Direcția administrare a riscului operațional | Departamentul riscuri bancare

Echipa direcția administrare a riscului operațional este în căutarea unui coleg pentru poziția de Specialist Gestiune Incidente.

Obiectivul postului este implementarea și supravegherea cadrului de administrare al continuității afacerii aferent proceselor de afaceri, pentru a asigura gestionarea eficientă incidentelor de continuitate afacerii și capacitatea Băncii de a-și continua operațiunile critice în situații de criză, dezastrele naturale și/sau altor situații de urgență.

Ce vei face:

  • Să contribui la dezvoltarea proceselor și procedurilor menite să asigure continuitatea afacerii Băncii în situații de incident operațional;
  • Să dezvolți măsuri de reacție rapidă și eficientă a Băncii în situații de criză, asigurând că banca poate continua activitatea operațională;
  • Să colaborezi cu diverse subdiviziuni ale Băncii privind testarea măsurilor de reacție la incidente operaționale;
  • Să elaborezi rapoarte aferente rezultatelor testării măsurilor de reacție la incidentele operaționale;
  • Să organizezi și coordonezi procesul anual de analiză a impactului asupra afacerii la nivelul Băncii;
  • Să coordonezi activitățile de răspuns în caz de întrerupere a activității pentru a asigura revenirea Băncii la activitatea normală în cel mai scurt timp;
  • Să elaborezi rapoarte aferente incidentelor operaționale și să propui măsurile de îmbunătățire a măsurilor de reacție în cadrul planului de continuitate a Băncii;
  • Să organizezi și furnizezi instruirea angajaților Băncii privind cadrul de continuitate afacerii.

Ce căutam:

  • Experiență în domeniul continuității afacerii de minim 3 ani;
  • Gândire critică și capacități analitice;
  • Capacitatea de a expune profesional și obiectiv punctul de vedere;
  • Proactivitate și dorința de a lucra în echipă;
  • Dorința de a învăța și a se auto-dezvolta;
  • Cunoașterea limbii române, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.

Ce beneficii vei avea:

  • Program individual de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
  • Bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
  • Instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
  • Participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
  • Condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.

Expediază CV-ul și scrisoarea de intenție:

E-mail: recrutare@micb.md
Telefon: 079484979

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide