Specialist Call Center

Specialist Call Center

Responsabilități:

  • Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;
  • Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
  • Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
  • Alte responsabilități legate de deservirea clienților.

Cerințe:

  • Experiența în domeniul deservirii clienţilor constituie un avantaj;
  • Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților;
  • Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
  • Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
  • Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).

Aptitudini:

  • Abilități înalte de comunicare persuasivă;
  • Abilități interpersonale;
  • Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
  • Flexibilitate.

De ce SEBO?

  • Salariu atractiv și beneficii motivante;
  • Angajare oficială;
  • Bonusuri de performanță;
  • Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
  • Traininguri și dezvoltare profesională.

Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md    cu mențiunea ”Specialist Call Center/Rabota.md"

Telefon: 060500065

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide