
6 iunie 2025
Specialist Administrare Credite
Responsabilităţile principale:
- Efectuarea funcției de control în cadrul ciclului de creditare, și anume verificarea conformării cu regulamentele interne aferente procesului de creditare;
- Înregistrarea datelor personale, garanțiilor și datelor cu caracter financiar ale solicitanților în sistemul Bancii.
- Prezentarea utilizatorului final a informației generate ca urmare a verificării solicitantului în bazele de date.
- Perfectarea Actelor necesare pentru acordarea produselor creditare/modificarea conditiilor produselor creditare curente
- Monitorizarea transmiterii catre Arhiva Bancii, în termeni prestabiliți, a pachetelor de acte originale;
- Efectuarea/inregistrarea tranzacțiilor procesate de Back-office pentru operațiunile documentare.
Cerinţe de calificare:
- Experienţă în domeniu nu este obligatorie;
- Abilități de comunicare;
- Abilități organizatorice;
- Spirit de echipă;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.
Beneficii:
- Seminare și Traininguri
- Cursuri de Limba Engleză
- Experiență Internațională
- Academiile ProCredit
- Angajare Oficială din Prima Zi
- Salariu Fix Competitiv
- Zi de Naștere Liberă și Plătită
- Pachet Social Complet
- Birou Modern și Confortabil
- Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
- Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.