Specialist achiziții publice

Specialist achiziții publice

Consorțiul AMBER-TERM - FENIXIMPEX SRL, PALMIRACONS SRL, AMBER-MOLDOVANU SRL oferă echipamente, utilaje şi servicii profesioniste de eficientizare a consumului de energie şi de sporire a confortului. Varietatea acestor soluţii este oferită de o echipă dedicată, preocupată de bunăstarea clienţilor şi partenerilor săi.

Responsabilități: 

  • Participarea și aplicarea la proiecte guvernamentale și nonguvernamentale, achiziții publice
  • Promovarea și comercializarea produselor companiei (prin intermediul chatului și apelurilor telefonice);
  • Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
  • Asistarea clienților pentru a plasa comenzile online (nu îți face griji te învățăm noi).

Cerințe:

  • Studii superioare (constituie un avantaj);
  • Abilități de comunicare, de negociere și convingere;
  • Dorință de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
  • Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
  • Cunoașterea întregii game de instalații sanitare – cazane, radiatoare, climatizatoare, boilere (constituie un avantaj);
  • Onestitate, corectitudine;
  • Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
  • Experiența in domeniul achizițiilor publice și participarea la proiecte guvernamentale și nonguvernamentale va constitui un avanataj
  • Utilizator PC (1 C, Microsoft Office, Internet);
  • Utilizarea CRM platforma
  • Cunoașterea limbilor română și rusă.
  • Cunoașterea legislației achizițiilor publice va constitui un avantaj

Beneficii:

  • Salariu motivant - de la 12 000 lei net.
  • Pachet social complet;
  • Telefon mobil și acces la Internet asigurate de angajator;
  • Instruire și oportunități de dezvoltare profesională;
  • Oportunități de avansare în carieră;
  • Un mediu de lucru activ;
  • Condiții de muncă excelente;
  • Posibilitate de a face parte dintr-o echipă profesionistă. 

De ce noi ?

  • Ai liber de a-ți manifesta abilitățile;
  • Colegi prietenoși, tineri și activi; 
  • Birou confortabil cu aer conditionat si bucatarie. Ai cafea din partea noastra.
  • Dezvoltare permanentă, vei avea targeturi noi în permanență (nu te vei plictisi);
  • Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de companie, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e mail: info@amber.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel.: 060003596 / 022 47 02 02.

Telefon: 060003596 / 022 47 02 02
E-mail: info@amber.md
www.amber.md

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide