Șef call-centru

Șef call-centru

Obiectivele postului:

  • Administrarea completă a call-centrului;
  • Organizează, conduce și auditează întregul spectru de activități aferente specificului de call-centru;
  • Inițiază, conduce, îmbunătățește prin măsuri de corectură procedurile desfășurate de către personalul call-centrului;
  • Elaborează lunar, la necesitate zilnic, rapoarte privind modul, condițiile și calitatea serviciilor oferite publicului de către call-centru;
  • Elaborează, modifică, completează procedurile de lucru;
  • Conducerea, motivarea și instruirea echipei din cadrul call-centrului;
  • Alte activități cu tentă managerială.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare finisate la specialitate: telecomunicații, marketing, IT, reclamă;
  • Experiență de muncă în domeniul de cel puțin 2 ani pe o poziție similară;
  • Cunoștințe și abilități în domeniul managementului (sitematizare procese, gestionarea eficientă a resurselor umane din subordine și etc);
  • Abilități de organizare, planificare și previziune;
  • Capacitate de aplanare a conflictelor;
  • Abilități de comunicare eficientă;
  • Vorbirea fluentă a limbilor: română și rusă, cunoașterea limbei engleze va constitui avantaj.

Oferta:

  • Pachet salarial solid;
  • Colectiv tânăr și prietenos;
  • Posibilități de instruire și perfecționare profesională continua;
  • Locul de muncă: Mun. Chișinău, str. Ismail, 81/1, Sectorul Centru.

Persoanele interesate de prezenta ofertă sunt rugate să expedieze CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa electronică: hr@justconsult.md (indicând în mod obligatoriu postul la care candidați).

Pentru informații suplimentare apelați: 061137060.

E-mail: hr@justconsult.md
Telefon: 061137060

Alte anunțuri publicate de această companie

Instructor

28 Aprilie 2024
Trimite CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide