Operator (departamentul de asistență pentru clienți) | Оператор (отдел поддержки покупателей)

Operator (departamentul de asistență pentru clienți) | Оператор (отдел поддержки покупателей)

Responsabilități:

  • Primirea apelurilor de la clienți, acordarea suportului și oferirea consultațiilor în mod operativ.
  • Efectuarea apelurilor către clienți în scopul obținerii feedback-ului, clarificării detaliilor comenzilor și rezolvării întrebărilor.
  • Soluționarea problemelor și întrebărilor apărute din partea clienților, pentru asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a acestora.

Cerințe:

  • Experiența în domeniul serviciului pentru clienți este apreciată.
  • Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient cu clienții.
  • Abilitatea de a înțelege rapid problemele și de a găsi soluții.
  • Disponibilitatea de a lucra în regim de program complet.

Condiții:

  • Program de lucru complet.
  • Salariu: mediu 9000 de lei.
  • Oportunități de formare și susținere în timpul activității.
  • Colectiv prietenos și posibilități de avansare în carieră.

Dacă căutați un loc de muncă interesant în domeniul serviciului pentru clienți, dețineți abilități excelente de comunicare și sunteți pregătiți să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul Dvs. la cv@smart.md cu mențiunea postului "Specialist Suport Clienți".

Vă așteptăm cu drag!

E-mail:
CV@Smart.md
+37368474715

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide