Operator call-centru

Operator call-centru

Cerinţe faţă de candidat:

  • Dicție foarte bună și atitudine respectuoasă față de client/pacient
  • Cunoașterea fluentă a limbilor române și rusă (vorbit și scris)
  • Studii medii / superioare (studiile medicale constituie un avantaj)
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office)
  • Responsabilitate, flexibilitate și corectitudine

Responsabilităţile postului:

  • Preluarea, gestionarea, redirecționarea apelurilor în conformitate cu procedurile agreate, atingând obiectivele calitative și cantitative stabilite
  • Comunicarea în scris cu clienții de pe rețelele de socializare
  • Sprijinul pacienților prin oferirea de informații corecte în ceea ce privește pregătirea anterioară necesară efectuării diferitelor investigații medicale
  • Informarea pacienților cu privire la programul de lucru al filialelor / medicilor
  • Programarea sau reprogramarea pacienților la consultații și investigații medicale
  • Promovarea campaniilor de prevenție și a promoțiilor active

Oferta noastră:

  • Oportunitatea de a lucra într-o echipă orientată spre rezultat
  • Program flexibil (full-time/part-time)
  • Salariu motivant și reduceri pentru angajați
  • Posibilități de dezvoltare și creștere în carieră
  • Acces la programe de instruire și perfecționare

Dacă corespunzi cerințelor și îți dorești să activezi într-o companie de succes, așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: hr@invitro.md (cu indicarea în text a postului pentru care se depune).

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide