Office manager (400€ - 600€)
Office manager (400€ - 600€)
Responsabilități:
- Întâmpinarea clientilor cu o atitudine caldă și redirecționarea lor;
- Colectarea şi sistematizarea informațiilor;
- Menținerea activității biroului (comandă de apă, cafea, papetărie, rechizite);
- Recepționarea și gestionarea documentelor (recepția, înregistrarea, distribuirea corespondenței, transferul documentelor către departamente, scanare / copiere, email);
- Asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie.
Cerințe:
- Exprimare fluentă în limbile română, rusă
- Experienţa de muncă va constitui un avantaj
- Cunoştinţe de operare PC
- Are capacitate bună de învățare, abilități de planificare și organizare
- Persoană dinamică, energică, responsabilă
Oferim:
- Activitate interesantă, cu posibilitate de creștere și dezvoltare profesională.
- Mediu de lucru plăcut și o echipă tânără și dinamică.
- Program de lucru Luni-Vineri de la 8:45 până la 18:00.
- Oficiu modern care se află în inima orasului Chisinau, str. A. Bernardazzi 45.
Aplică pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@connectimobil.md cu titlul scrisorii ”Office manager”.
E-mail: hr@connectimobil.md
Web: www.connectimobil.md
Telefon: 078899997
Alte anunțuri publicate de această companie
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳