Office manager (400€‎ - 600€‎)

Office manager (400€‎ - 600€‎)

Responsabilități:

  • Întâmpinarea clientilor cu o atitudine caldă și redirecționarea lor;
  • Colectarea şi sistematizarea informațiilor;
  • Menținerea activității biroului (comandă de apă, cafea, papetărie, rechizite);
  • Recepționarea și gestionarea documentelor (recepția, înregistrarea, distribuirea corespondenței, transferul documentelor către departamente, scanare / copiere, email);
  • Asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie.

Cerințe:

  • Exprimare fluentă în limbile română, rusă
  • Experienţa de muncă va constitui un avantaj
  • Cunoştinţe de operare PC 
  • Are capacitate bună de învățare, abilități de planificare și organizare
  • Persoană dinamică, energică, responsabilă

Oferim:

  • Activitate interesantă, cu posibilitate de creștere și dezvoltare profesională.
  • Mediu de lucru plăcut și o echipă tânără și dinamică.
  • Program de lucru Luni-Vineri de la 8:45 până la 18:00.
  • Oficiu modern care se află în inima orasului Chisinau, str. A. Bernardazzi 45.

Aplică pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@connectimobil.md cu titlul scrisorii ”Office manager”.

E-mail: hr@connectimobil.md
Web: www.connectimobil.md
Telefon: 078899997

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide