
19 iunie 2025
Contabil-sef adjunct
Boekestijn Transport Service nu este doar o companie de logistică – suntem o forță internațională care redefinește viitorul transportului.
Boekestijn Transport Service și-a început călătoria în 1994 în Mill, Olanda, cu doar trei camioane. Printr-o abordare constantă și prioritizarea nevoilor clienților, am crescut până să devenim o companie de transport internațional de top.
Camioanele noastre au călătorit în toată Europa – de la Munții Ural până la Gibraltar și de la Turcia până în Finlanda. Am transportat de la mașini de Formula 1 până la echipamente pentru echipa națională de fotbal a Olandei.
De-a lungul anilor, am atins numeroase repere importante. Cu peste 1.350 de camioane și birouri în Olanda, Marea Britanie, Moldova și Polonia, ne angajăm să oferim soluții inovatoare și sustenabile în transport.
Responsabilitatile tale:
- Gestionarea contabilității financiare și fiscale;
- Exercită controlul si organizeaza reflectarea la timp a operațiunilor economice;
- Pregătește și transmite rapoartele fiscale și statistice în conformitate cu legislația;
- Colaboreaza cu auditul intern/extern;
- Prezinta catre management informatii de gestiune a operațiunilor financiare;
- Participa la procesul de consolidare a tranzactiilor de grup trimestrial/annual.
Profilul tau:
- Studii superioare în Contabilitate sau Finanţe;
- Cunoștințe profunde privind Standardele Naționale de Contabilitate (SNC), legislația fiscală și legislația muncii la un nivel înalt;
- Operează cu PC la nivel avansat (Windows, Microsoft Word şi Excel);
- Orientare spre detaliu, organizare, respectarea termenelor limită, atingerea obiectivelor şi obţinerea rezultatelor;
- Cunoștințe bune privind gestionarea bazei de date 1C sau alte aplicatii contabile;
- Cunoasterea limbilor română, rusa, engleza
Îți oferim:
- Un loc de muncă stabil într-o companie internațională cu 2300 de angajați în toată Europa;
- Posibilitatea de a crește profesional prin programe individuale de training și cursuri de limbi străine;
- O atmosferă prietenoasă precum și condiții excelente de muncă;
- Participarea la evenimente și sărbători organizate pentru angajați;
- Posibilitatea de a împărtăși cunoștințe în echipe diverse și internaționale;
- Feedback regulat prin sondaje și întâlniri interne;
- Începe experiența Boekestijn cu o discuție la prânz cu Managerul General – Pawel;
- Susținere parțială pentru abonamente la sală sau alte activități fizice pentru a-ți menține forma;
- Card pentru prânz („Up Dejun”);
- Un pachet de bun venit special pregătit pentru fiecare nou angajat;
- Beneficiezi de un cadou special în ziua ta de naștere;
- Pentru a-ți ușura munca, dacă ai nevoie de mașină pentru sarcini legate de serviciu, avem o aplicație pentru rezervarea mașinii de companie.
Office Chisinau
str. Liviu Deleanu, 13
Chisinau MD-2071, Moldova
APPLY