Specialist Marketing, 12 000 - 20 000 MDL

Hey, om măreț, Simplex vrea să te cunoască mai bine în calitate de SPECIALIST MARKETING!
 
Aplică la acest dacă:

  • Deții abilități de comunicare și copywriting;
  • Cunoști platformele sociale (Facebook, Instagram, Linkedln, TikTok);
  • Ai experiență de utilizare Adobe Photoshop;
  • Te poți adapta și ai o dorință de învățare continuă;
  • Posezi abilități de colaborare eficientă în echipă și o atitudine proactivă;
  • Ești atent(ă) la detalii și orient(ă) spre rezultate;
  • Știi cum să fii orientat(ă) spre rezultat și să lucrezi conform unui plan bine stabilit;
  • Ai o capacitate organizatorică puternică, perseverență și determinare;
  • Ai experiență în domeniu minim un an;
  • Deții permis de conducere cat. B (consituie un avantaj).

Iată ce vei face:

  • Vei contribui la crearea conținutului foto/video pentru platformele noastre Social Media.  Vom face și TikTok-uri împreună :) ;
  • Vei menține o comunicare activă cu partenerii noștri – împreună cu echipa vânzări;
  • Vei crea materiale promoționale (cărți de vizită, cămăși, salopete etc) și te vei ocupa de comanda acestora de la furnizori;
  • Vei colabora cu colegii din vânzări, oferindu-le sprijin în diverse activități;
  • Vei contribui la organizrea activităților de marketing (sesiuni foto, Târguri Simplex, activități de teambuilding etc).

Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?

  • Posibilitatea de a-ți manifesta la maxim abilitățile și de a le pune în practică;
  • Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă;
  • Mediu de lucru îndrăzneț, cu sistem de management contemporan;
  • Salariu competitiv care îți răsplătește performanța + pachet atractiv de beneficii;
  • Posibilitatea de creștere profesională;
  • Team-building.

Cu siguranță, cu TINE, scopurile noastre prind REALITATE!
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md și alătură-te echipei SIMPLEX!

Agent vânzări, 20 000 - 50 000 MDL

Hey, om măreț, Simplex vrea să te cunoască mai bine în calitate de AGENT VÂNZĂRI, cu un salariu motivant de 20 000 - 50 000 MDL!

Dacă ai abilități în:

  • Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor companiei;
  • Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
  • Identificarea clienților companiei, în vederea atingerii obiectivului pe vânzări;
  • Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
  • Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale, participarea la negocieri comerciale.

Pentru prima etapă e suficient dacă:

  • Ești energic, ai aptitudini excelente de comunicare și îți place să lucrezi în echipă;
  • Vorbești fluent limba română și limba rusă;
  • Ai experiență în șofat (categoria B);
  • Îți poți exprima ideile clar, convingător și accesibil;
  • Poți intra ușor în contact cu oamenii, îți plac cunoștințele noi;
  • Ai deja experiență în domeniu similar (constituie un avantaj).

La SIMPLEX va trebui să:

  • Prezinți, promovezi și vinzi produsele companiei;
  • Dezvolți și gestionezi portofoliul de clienți;
  • Identifici potențiali clienți pentru a atinge obiectivele de vânzări;
  • Menții și stabilești relații solide cu clienții existenți;
  • Pregătești și prezinți ofertele comerciale, participând activ la negocieri.

Iar NOI, vom face tot posibilul ca tu să crești și garantat vei primi:

  • Posibilitatea de a-ți manifesta abilitățile la maxim și de a le pune în practică;
  • Dezvoltare profesională permanentă, într-o echipă dinamică, într-o companie modernă;
  • Salariu competitiv (20 000 - 50 000 MDL);
  • Mediu de lucru îndrăzneț, cu sistem de management contemporan;
  • Colegi responsabili, atrăgători și motivați;
  • Activități de team-building.

Cu siguranță, cu TINE, scopurile noastre prind REALITATE!

Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md sau +373 60 502 571 și alătură-te echipei SIMPLEX!

Manager import și logistică, 15 000 - 30 000 MDL

Hey, om măreț, Simplex vrea să te cunoască mai bine în calitate de MANAGER IMPORT ȘI LOGISTICĂ, cu un salariu motivant de 15 000 - 30 000 MDL!

Aplică la acest post dacă:

  • Ai studii superioare finalizate în domeniul economic.
  • Ai experiența într-un post similar (reprezintă un avantaj).
  • Deții cunoștințe solide de limba engleză.
  • Ai cunoștințe în utilizarea MS Office (Excel avansat este un avantaj).
  • Ești capabil/ă să cauți activ și detaliat produse noi în mediul online.
  • Ai o capacitate organizatorică puternică, perseverență și spirit de echipă.
  • Ești o persoană sociabilă, energică și cu spirit de echipă.

La SIMPLEX va trebui să:

  • Analizezi contractele de furnizare a produselor și serviciilor.
  • Identifici și selectezi potențiali furnizori, efectuând analize comparative.
  • Gestionezi relația cu furnizorii de produse și servicii din portofoliu: corespondență de afaceri, lansare comenzi, urmărire comenzi, verificare prețuri, analiză liste de prețuri de achiziție, cerere de oferte.
  • Urmezi nivelele de stoc pentru grupa de produse repartizate, răspunzând de respectarea termenelor limită de livrare/încărcare marfă.
  • Organizezi operațiunile vamale și comunici cu comisionarii vamali pentru îndeplinirea formalităților vamale de import/export.
  • Menții legătura cu departamentul de contabilitate pentru verificări de sold și tranzacții/furnizori.
  • Comunici cu departamentele implicate în procesele de recepție-vânzări-livrare pentru a asigura fluxul corect de aprovizionare.

Iar NOI, vom face tot posibilul ca tu să crești și garantat vei primi:

  • Dezvoltare profesională permanentă într-o companie modernă.
  • Un sistem de management contemporan.
  • Traininguri de instruire și perfecționare.
  • Colegi responsabili, atrăgători și motivați.
  • Activități de team-building.

Cu siguranță, cu TINE, scopurile noastre prind REALITATE!
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md sau +373 60 502 571 și alătură-te echipei SIMPLEX!

Продавец-консультант сантехники Комрат, 15 000 - 30 000 лей

Если у вас есть навыки:

  • Презентации, продвижения и продажи продукции компании;
  • Выявления клиентов компании для достижения плана продаж;
  • Установления и поддержания отношений с существующими клиентами компании;
  • Подготовка и представления коммерческих предложений, участия в коммерческих переговорах.

Для первого этапа достаточно, если:

  • Вы энергичны, обладаете отличными коммуникативными способностями и любите работать в команде;
  • Вы свободно говорите на румынском и русском языках;
  • Вы умеете ясно, убедительно и доступно излагать свои мысли;
  • Вы легко идете на контакт с людьми, любите новые знания;
  • У вас уже есть опыт работы в аналогичной сфере (будет преимуществом).

В чем преимущества сотрудников Simplex?

  • Возможность проявить свои навыки в полной мере и применить их на практике;
  • Постоянное профессиональное развитие, динамичный коллектив, в современной компании;
  • Конкурентоспособная заработная плата (15 000 - 30 000 лей);
  • Смелая рабочая среда с современной системой управления;
  • Тимбилдинг.

Мы ценим ТОП-специалистов, просим присылать свое резюме с указанием должности, на которую претендуете (+ фото): e-mail: personal@simplex.md. Viber: +373060502571.

Ждем вас в Simplex!

Consultant/ă vânzări obiecte sanitare, 15 000 - 30 000 MDL

Responsabilități:

  • Promovarea și comercializarea mărfii companiei;
  • Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
  • Crearea ofertelor pentru clienți;
  • Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor.

Cerințe:

  • Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
  • Abilități de a prezenta, negocia și convinge;
  • Abilități de comunicare cu clienții;
  • Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
  • Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
  • Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
  • Utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
  • Cunoașterea limbilor română și rusă.

Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?

  • Posibilitatea de a-ți manifesta la maxim abilitățile și de a le pune în practică; 
  • Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă; 
  • Salariu competitiv (15 000 -  30 000 MDL); 
  • Mediu de lucru îndrăzneț și un sistem de management contemporan; 
  • Colegi responsabili, atrăgători și motivați; 
  • Team-building.

Expediază CV- ul perfectat cu indicarea postului pentru care aplici pe email-ul personal@simplex.mdViber: +373060502571.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
 
Vă așteptăm la Simplex!
Atașează CV-ul Crează CV
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Crează cel mai bun CV din Moldova!

Completează CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Crează CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide