
12 mai 2025
Simplex - compania care te provoacă!
La Simplex, nu suntem doar o echipă ambițioasă, ci și o companie cu strategii clare și scopuri mari. Dacă ești un profesionist dinamic, cu abilități excelente de management și îți dorești să coordonezi proiecte complexe în domeniul climatizării, alătură-te echipei noastre!
SIMPLEX, lider în comercializarea produselor termo, hidro, obiectelor sanitare, climatizare și ventilare, te invită să aplici pentru rolul de Project Manager Sisteme Climatizare.
Responsabilități:
- Planificarea, implementarea și monitorizarea proiectelor de sisteme de climatizare;
- Coordonarea echipelor tehnice și gestionarea resurselor necesare pentru finalizarea proiectelor conform standardelor stabilite;
- Colaborarea cu furnizorii și clienții pentru a asigura livrarea produselor și serviciilor la timp și conform specificațiilor;
- Evaluarea riscurilor și implementarea de soluții eficiente pentru a asigura succesul proiectelor;
- Întocmirea documentației tehnice și rapoartelor de progres;
- Mentinerea relațiilor cu clienții existenți și identificarea de noi oportunități de business.
Cerințe:
- Experiență în managementul proiectelor, ideal în domeniul sistemelor de climatizare sau instalațiilor;
- Cunoștințe solide despre tehnologiile de climatizare și soluțiile specifice acestui domeniu;
- Abilități excelente de planificare, organizare și coordonare a echipelor;
- Cunoașterea limbii române și a limbii ruse la nivel avansat;
- Permis de conducere categoria B constituie un avantaj;
- Experiență anterioară în domeniul sistemelor de climatizare reprezintă un plus.
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra într-o companie modernă, cu proiecte interesante și provocatoare;
- Salariu competitiv (20 000 - 50 000 MDL);
- Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare;
- Mediu de lucru dinamic și un sistem de management modern;
- Echipă responsabilă, motivată și pregătită pentru succes;
- Posibilități de team-building și învățare continuă.
Dacă ești pregătit pentru o nouă provocare și vrei să îți dezvolți cariera în management de proiecte în domeniul climatizării, trimite CV-ul tău actualizat, indicând postul pentru care aplici (+ poză), la personal@simplex.md.
Pentru informații suplimentare, contactează-ne pe Viber: +373060502571.
Te așteptăm la Simplex, str. Chișinăului 11!
Responsabilitățile tale vor fi:
- Primirea, depozitarea și eliberarea mărfurilor în depozit;
- Pregătirea mărfurilor pentru livrare;
- Asigurarea curațeniei în depozit.
Pentru prima etapă e deajuns să:
- Fii onest, atent și responsabil;
- Ai experiență în domeniu (munca pe stivuitor ar constitui un avantaj);
- Să fii energic, pozitiv și să îți placă să lucrezi în echipă;
- Fii o persoană harnică, activă, și cu inițiativă.
Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?
- Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă;
- Mediu de lucru placut și un sistem de management contemporan;
- Instruire si team-building;
- Posibilitate de avansare.
Sună acum sau expediază CV- ul perfectat cu indicarea postului pentru care aplici pe adresa de e-mail personal@simplex.md sau pe viber: +373 61 16 16 18.
Te așteptăm la Simplex, str. Chișinăului 11!
Hei, tu! Da, tu! Simplex vrea să te cunoască mai bine!
Dacă îți place să fii creativ(ă), să aduci idei noi și să pui în practică strategii de marketing care să facă diferența, alătură-te echipei noastre ca Specialist Marketing Digital!
Ce vei face?
- Vei dezvolta și implementa campanii de marketing digital eficiente
- Vei sistematiza și totaliza indicatorii din online și leaduri, analizând performanța campaniilor pentru a îmbunătăți rezultatele
- Vei gestiona campaniile de publicitate online și vei analiza rapoartele PPC, optimizând strategiile pentru atingerea obiectivelor stabilite
- Vei colabora strâns cu echipa de social media pentru implementarea strategiilor de promovare și crearea de conținut pe canalele online ale companiei
- Vei administra și optimiza conținutul pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) pentru a maximiza impactul campaniilor de marketing
- Vei lucra îndeaproape cu echipa de design pentru crearea materialelor vizuale și a campaniilor creative, în linie cu strategiile de marketing digital
- Vei analiza rezultatele campaniilor și vei furniza recomandări pentru îmbunătățirea acestora, asigurându-te că obiectivele de vânzare și vizibilitate sunt atinse
Ce ne dorim de la tine?
- Experiență de minim 2 ani în marketing digital, publicitate online și gestionarea campaniilor PPC.
- Experiență anterioară în agenții de marketing digital sau companii din domeniul tehnologiei, comerțului online, retail sau FMCG.
- Creativitate și gândire strategică
- Cunoștințe despre Meta Ads, Google Ads și alte instrumente de promovare online
- Abilități de analiză și optimizare a campaniilor PPC
- Abilități de copywriting și storytelling
- Experiență cu Adobe Photoshop/Illustrator/Corel – un avantaj
- Proactivitate, atenție la detalii și orientare spre rezultate
Ce îți oferim noi?
- Salariu motivant
- Posibilitatea de creștere profesională într-o echipă de specialiști
- Proiecte diverse și oportunități de dezvoltare
- Un mediu de lucru dinamic și prietenos
- Traininguri și acoperirea costurilor pentru certificări profesionale
- Teambuildinguri fun, cadouri și evenimente de echipă care te vor face să te simți parte dintr-o mare familie!
Dacă te regăsești în descrierea asta, nu mai sta pe gânduri!
Trimite-ne CV-ul tău la personal@simplex.md și hai să facem echipă!
Cu siguranță, cu tine în echipă, scopurile noastre devin REALITATE!
Hey, om măreț, Simplex vrea să te cunoască mai bine în calitate de AGENT VÂNZĂRI, cu un salariu motivant de 20 000 - 50 000 MDL!
Dacă ai abilități în:
- Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor companiei;
- Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
- Identificarea clienților companiei, în vederea atingerii obiectivului pe vânzări;
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
- Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale, participarea la negocieri comerciale.
Pentru prima etapă e suficient dacă:
- Ești energic, ai aptitudini excelente de comunicare și îți place să lucrezi în echipă;
- Vorbești fluent limba română și limba rusă;
- Ai experiență în șofat (categoria B);
- Îți poți exprima ideile clar, convingător și accesibil;
- Poți intra ușor în contact cu oamenii, îți plac cunoștințele noi;
- Ai deja experiență în domeniu similar (constituie un avantaj).
La SIMPLEX va trebui să:
- Prezinți, promovezi și vinzi produsele companiei;
- Dezvolți și gestionezi portofoliul de clienți;
- Identifici potențiali clienți pentru a atinge obiectivele de vânzări;
- Menții și stabilești relații solide cu clienții existenți;
- Pregătești și prezinți ofertele comerciale, participând activ la negocieri.
Iar NOI, vom face tot posibilul ca tu să crești și garantat vei primi:
- Salariu aliniat cu experiența și calificarile tale;
- Evaluarea performanței în baza KPI: majorări salariale în funcție de performanță;
- Work - life balance;
- Programe de training și acoperire costuri certificărilor profesionale;
- Toate intrumentele de lucru: mașină de serviciu, calculator, telefon; haine brăndate, cafea.
- Teambuilding-uri, cadouri corporate și evenimente de echipă.
Cu siguranță, cu TINE, scopurile noastre prind REALITATE!
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md sau +373 60 502 571 și alătură-te echipei SIMPLEX!
Dacă ai abilități în:
- Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor companiei;
- Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
- Identificarea clienților companiei, în vederea atingerii obiectivului pe vânzări;
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
- Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale, participarea la negocieri comerciale;
Pentru prima etapă e deajuns dacă:
- Ești energică, ai aptitudini excelente de comunicare și îți place să lucrezi în echipă;
- Vorbești fluent limba română și limba rusă;
- Ai experiență în șofat (categoria B), avem un AUTO nou- nouț pentru tine;
- Îți poți exprima ideile clar, convingător și accesibil;
- Poți intra ușor în contact cu oamenii, îți plac cunoștințele noi;
- Ești pasionată de design interior și arhitectură;
- Ai deja experiență în domeniu similar (constituie un avantaj);
Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?
- Posibilitatea de a-ți manifesta abilitățile la maxim și de a le pune în practică;
- Dezvoltare profesională permanentă , echipă dinamică, într-o companie modernă;
- Salariu competitiv 15 000 - 40 000 MDL
- Mediu de lucru îndrăzneț, cu sistem de management contemporan;
- Colegi responsabili, atrăgători și motivați;
- Team-building;
Apreciem specialiștii TOP de asta rugăm să expediați CV- ul perfectat cu indicarea postului pentru care aplici (+ poză): E-mail: personal@simplex.md. Viber: +373060502571.
Vă așteptăm la Simplex, str. Chișinăului 11!
Suntem în căutarea unui profesionist pasionat de recrutare, care își dorește să contribuie activ la dezvoltarea unei echipe dinamice și performante.
Ce căutăm la tine:
- Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul psihologiei sau economiei;
- Experiență relevantă de minimum 3 ani în recrutare;
- Cunoștințe solide privind metodele moderne de identificare și atragere a talentelor;
- Excelente abilități de comunicare, organizare și prioritizare;
- Spirit de echipă, proactivitate și dorință continuă de dezvoltare profesională.
Responsabilitățile tale:
- Identificarea celor mai potrivite canale de recrutare pentru diverse roluri;
- Redactarea și publicarea anunțurilor de angajare pe platforme specializate;
- Selecția și contactarea candidaților potriviți, prezentarea ofertelor și gestionarea relației cu aceștia;
- Implicarea activă în procesul de selecție și participarea la interviuri;
- Administrarea dosarelor de personal pe întreg parcursul colaborării cu angajații;
- Implicarea în alte activități operaționale din domeniul resurselor umane;
- Susținerea inițiativelor de Employer Branding și îmbunătățirea continuă a procesului de recrutare.
Ce îți oferim:
- Pachet salarial competitiv;
- Autonomie în gestionarea proiectelor și sprijin din partea echipei când ai nevoie;
- Mediu de lucru deschis ideilor și inițiativelor cu impact real;
- Oportunități de promovare și dezvoltare profesională;
- Colectiv prietenos, atmosferă pozitivă și activități de team-building;
- Posibilitatea de a lucra într-o companie tânără, ambițioasă și în plină expansiune.
Ești gata să faci parte dintr-o echipă care contează? Aplică acum și hai să construim succesul împreună: personal@simplex.md sau +373 60 502 571 și alătură-te echipei SIMPLEX!
Responsabilități:
- Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
- Crearea ofertelor pentru clienți;
- Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor.
- Promovarea și comercializarea mărfii companiei;
Cerințele postului:
- Abilități de a prezenta, negocia și convinge;
- Abilități de comunicare cu clienții;
- Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
- Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
- Experiența relevantă în vânzări;
- Utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
- Cunoașterea limbilor română și rusă.
Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?
- Salariu motivant în funcție de performanță;
- Programe de training și posibilitatea de creștere profesională;
- Toate intrumentele de lucru: calculator, telefon; haine brăndate;
- Teambuilding-uri, cadouri corporate și evenimente de echipă.
- Posibilități de avansare în carieră și creștere salarială în cadrul companiei.
Expediază acum CV- ul tău cu postul pentru care aplici pe email-ul personal@simplex.md sau lasa un mesaj pe viber: +373060502571.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
Vă așteptăm la Simplex!