Asistent(ă) recepție, Secția Protocol și Secretariat, Departamentul Legalitate și Guvernanță Corporativă

Asistent(ă) recepție, Secția Protocol și Secretariat, Departamentul Legalitate și Guvernanță Corporativă

Ce ai de făcut:

  • Gestionarea corespondenței și a documentelor primite prin diverse canale autorizate de comunicare (postă, email, curierat, etc);
  • Preluare, înregistrare, sortare, verificare, scanare, distribuirea corespondenței către subdiviziunile Băncii;
  • Arhivarea corespondenței oficiale conform normelor interne ale Băncii;
  • Înregistrarea vizitatorilor Băncii inclusiv implicare în activitate protocolară (întâmpinarea și deservirea delegațiilor oficiale).

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare/medii de specialitate;
  • Cunoștințe de utilizator software Microsoft Office;
  • Cunoașterea fluentă a limbii română, rusă, engleză B1/B2;
  • Abilități de comunicare, vocabular elevat;
  • Orientare spre rezultat şi atenție la detalii.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 196

E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 196

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide