
Asistent personal
29 mai 2025
We sincerely believe that a company is people. The better people a company can afford, the better its product or service will be.
Asistent personal
Despre companie
Grupulul nostru de companii lucrează în domenii precum: Externalizarea proceselor de afaceri. Call- centru. IT Park
- Gestionarea agendei zilnice a Directorului, inclusiv programarea întâlnirilor și coordonarea călătoriilor de afaceri și personale
- Organizarea și pregătirea materialelor necesare pentru ședințe și prezentări
- Gestionarea corespondenței electronice și a documentelor importante
- Înregistrarea și deservirea vizitatorilor, clienților, oaspeților, partenerilor
- Participarea la ședințe și redactarea proceselor verbale
- Colaborarea cu echipele interne și externe pentru a facilita procesele de luare a deciziilor
- Asigurarea unui suport administrativ general pentru Director
- Experiență anterioară în roluri similare de asistent personal sau administrativ
- Abilități de organizare și gestionare a timpului
- Abilități de comunicare, atât verbală cât și în scris
- Cunoștințe avansate de operare PC, inclusiv pachetul Microsoft Office
- Discreție și capacitatea de a gestiona informații confidențiale
- Cunoașterea limbilor română, rusă
- Grafic de muncă L –V, 08:00- 17:00 sau 09:00- 18:00 / hybrid
- Oficiu modern si confortabil (Alba Iulia)
- Instruire corporativă în detrimentul companiei
- Bonusuri p-u performanță în dependență de rezultate
Dacă sunteți interesat(ă) de această poziție – contactați-ne direct.
Telefon: 060644833, adresa de e-mail: info@hrsolution.md.
Prin transmiterea CV-ului dumneavoastră, vă dați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal conținute în acesta.
E-mail: info@hrsolution.md
060644833
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
Офис Менеджер - Секретарь Референт со знанием...
Monolith-Gruppe • 19 mai 2025, Chișinău
Asistent/ă personal/ă (Chișinău) – Part-Time
Topio Logistics • Astăzi, Chișinău
Asistent | Asistentă Personal(ă)
Rodals • Astăzi, Chișinău