Asistent Administrativ cu Limba Franceza

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Asistent Administrativ cu Limba Franceza

Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză.

Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.

Responsabilități:
  • Asigură înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative) ;
  • Verifică și validează facturile în termenul stabilit de client: hotel, întâlnire, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului ;
  • Validează plata cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client ;
  • Efectuează solicitări de activare/dezactivare/schimbare a codului de alarmă pentru angajații clienților și menține baza de date ;
  • Participă la managementul calității contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului ;
  • Comunicare eficienta in cadrul echipei dar si cu clientul ;
  • Raspunde de respectarea normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si informatiilor.
Cerințe:
  • Abilități de comunicare în limba Franceză (scris și vorbit) nivel B2 ;
  • Atenție la detalii și abilități de organizare ;
  • Perseverentă și aptitudini de lucru in diferite conditii;
  • Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Office (Excel nivel basic), precum si alte programe conexe.
Beneficii:
  • Tichete de masă;
  • Training inițial și asistenta pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă de ziua ta de naștere;
  • Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din motorul care menține activitățile noastre administrative într-o mișcare constantă și eficientă!

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide