Agent suport clienți | Limba Italiană
Hot Software

8 septembrie 2025

Chișinău, Сentru
Posibil fără experiență
Full-time
Orice studii
Hibrid (Oficiu/Acasă)

Agent suport clienți | Limba Italiană

Faceți cunoștință cu noi:
Hot Software este pentru dinamism și deschidere, de aceea compania noastră este dominată de un spirit antreprenorial, o combinație de pasiune și solidaritate, o pasiune pentru succes. Creăm un mediu extrem de productiv și nu ne temem de obstacole. De multe ori trebuie să ieșim din rolul nostru, să arătăm inițiativă și perseverență, capacitatea de a ne adapta acolo unde este necesar.

Stilul nostru este să evităm birocrația, să simplificăm procesul de comunicare dintre angajați și management, să implementăm reguli corporative doar acolo unde este cu adevărat necesar. Prețuim ușurința în comunicare și calitățile personale. Acceptăm doar acei oameni care nu numai că au competențele necesare, dar sunt capabili cel puțin să mențină standardul cultural deja stabilit.


Cultură:
Succesul nostru se bazează pe oameni și tehnologie. Cultura noastră este ceea ce face ca Hot Software să fie un loc interesant și plin de satisfacții pentru a lucra. Susținem diversitatea și căutăm mereu noi modalități de a surprinde clienții.

Valorile noastre:
  • dezvoltare
  • ambiție
  • muncă în echipă
  • responsabilitate
  • flexibilitate
Funcții și responsabilități:
  • Răspundeți solicitărilor clienților într-un mod prompt și precis, prin e-mail sau chat (fără apeluri)
  • Identificați nevoile clienților și ajutați-i să utilizeze funcții specifice
  • Actualizați bazele noastre de date interne cu informații despre probleme tehnice și discuții utile cu clienții
  • Informați clienții despre funcții și caracteristici noi
  • Urmăriți îndeplinirea solicitărilor clienților pentru a vă asigura că problemele lor tehnice sunt rezolvate
Competențe și abilități:
  • Cunoașterea limbii italiene la nivel B2 sau mai sus
  • Excelente abilități de comunicare scrisă în italiană: gramatică, structură a propozițiilor și ortografie
  • Abilități solide de tastare
  • Flexibilitate în programul de lucru
  • Posibilitatea de a lucra în weekend
  • Experiența de lucru într-un Call centre constituie un avantaj
  • Abilitatea de a analiza fluxul de informații primite
  • Atenție la detalii
Ce oferim:
  • Asigurare medicală extinsă
  • Compensație lunară pentru activități sportive
  • Buget pentru autoeducație
  • Training plătit pentru dezvoltarea competențelor
  • Autoevaluare anuală (creștere salarială)
  • Certificat de zi de naștere
  • Compensație pentru transport (transport public)
  • Bonusuri pentru recomandări (sistem de recomandare a candidaților)
  • Format de lucru hibrid (birou/remote)
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.