Specialist suport produse digitale, Sectia Suport Produse Digitale, Departamentul Produse Digitale
OTP Bank S.A.
22 mai 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce ai de făcut:
Recepționarea și tratarea (până la soluționarea definitivă) a solicitărilor primite de la clienții Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, Chat etc);
Realizarea acțiunilor de Suport Nivel 1 pentru clienții Băncii utilizatori ai serviciului OTP & Mobile banking pentru persoane juridice, inclusiv asigură escaladarea către Suport de Nivel 2, conform fluxului aprobat în DNI;
Participarea în dezvoltarea produselor și funcționalităților aferente produselor digitale. Testarea și verificarea noilor produse și servicii digitale, precum și modificarea produselor și serviciilor digitale existente;
Crearea materiale profesionale pentru instruiri privind serviciile electronice. La necesitate, acordare de suport profesional pentru desfășurarea cursurilor de formare.
Vom aprecia să ai:
Cunoașterea produselor bancare dedicate consumatorilor;
Experiență în domeniul bancar, în domeniul de suport va fi un avantaj;
Abilități de comunicare cu impact;
Studii superioare cu profil economic;
Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate;
Gândire analitică;
Păstrarea confidențialității informației;
Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare;
Cunoașterea limbii române și ruse, engleza va fi un avantaj.
Recepționarea și tratarea (până la soluționarea definitivă) a solicitărilor primite de la clienții Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, Chat etc);
Realizarea acțiunilor de Suport Nivel 1 pentru clienții Băncii utilizatori ai serviciului OTP & Mobile banking pentru persoane juridice, inclusiv asigură escaladarea către Suport de Nivel 2, conform fluxului aprobat în DNI;
Participarea în dezvoltarea produselor și funcționalităților aferente produselor digitale. Testarea și verificarea noilor produse și servicii digitale, precum și modificarea produselor și serviciilor digitale existente;
Crearea materiale profesionale pentru instruiri privind serviciile electronice. La necesitate, acordare de suport profesional pentru desfășurarea cursurilor de formare.
Vom aprecia să ai:
Cunoașterea produselor bancare dedicate consumatorilor;
Experiență în domeniul bancar, în domeniul de suport va fi un avantaj;
Abilități de comunicare cu impact;
Studii superioare cu profil economic;
Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate;
Gândire analitică;
Păstrarea confidențialității informației;
Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare;
Cunoașterea limbii române și ruse, engleza va fi un avantaj.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 mai 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut