Specialist principal al Secției consultanță, Comunicare și informare din cadrul IP CNED
18 900 – 25 000 lei pe lună, brut
Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă

17 iulie 2025

Chișinău, Rîșcani
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Concurs pentru funcția de specialist principal al Secției consultanță, comunicare și informare din cadrul IP CNED

Scopul general al funcției:
Asigurarea și coordonarea procesului de informare, consultare și comunicare eficientă a Centrului Național pentru Energie Durabilă cu entitățile guvernamentale și nonguvernamentale, cu publicul larg și cu reprezentanții societății civile în vederea promovării activităților Centrului prin intermediul mijloacelor de comunicare în masă.

Sarcinile de bază ale funcției vacante
Facilitarea accesului publicului larg la informația oficială din cadrul autorității prin plasarea pe pagina-web oficială a informațiilor clare, explicite referitor la activitatea CNED;
Crearea și actualizarea conținutului pentru site-ul oficial și alte platforme digitale ale instituției.
Realizarea, editarea și publicarea de imagini și fotografii pentru promovarea activităților CNED.
Redactarea și diseminarea materialelor informative, inclusiv comunicate de presă, articole și postări pe rețelele sociale.
Participarea la organizarea evenimentelor publice și conferințelor de presă
Elaborarea răspunsurilor la solicitările de informație recepționate din partea mass-media;
Monitorizarea publicațiilor mass-media ce țin de domeniu și raportarea rezultatelor monitorizării;
Evaluarea eficienței campaniilor de comunicare prin indicatori de performanță.
Colaborarea cu echipe de design pentru dezvoltarea materialelor promoționale (afișe, broșuri, videoclipuri).
Utilizarea de aplicații digitale pentru editare grafică și producție de conținut.
Oferirea de suport altor departamente în elaborarea mesajelor și strategiilor de comunicare.
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.

Studii: Studii superioare de licență în domeniul jurnalism, comunicare și filologie.

Experiență:
Minim 1 an experiență profesională în domeniu.
Experiență de lucru în domeniul consultanței și cu partenerii de dezvoltare (Banca Mondială, Comisia Europeană, PNUD, CPM, etc.) constituie un avantaj.

Abilități:
Competențe în elaborarea și redactarea materialelor informative, comunicatelor, articolelor etc. în mod clar, concis și adaptate publicului. Experiență în administrarea rețelelor sociale, actualizarea website-urilor și utilizarea instrumentelor de marketing digital. Familiaritate cu instrumente precum Canva, Adobe Photoshop sau alte programe similare pentru creare de vizualuri. Competențe în gestionarea și coordonarea de proiecte multiple simultan și de a adapta mesajele în funcție de publicul țintă. Se solicită, de asemenea, competențe interpersonale puternice, capacitatea de a lucra în echipă și de a menține relații eficiente cu partenerii externi.

Atitudini/comportamente:
Responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.

Cunoașterea limbilor:

Română Fluent

Adresa:
Chișinău, Rîșcani
str. Alecu Russo 1
Data actualizării:
17 iulie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.