Specialist achiziții publice
Instituția Publică Compania „TELERADIO-MOLDOVA”
12 iunie 2025
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Principalele responsabilități:
Întocmește planurile de aprovizionare tehnico-materială ale subdiviziunilor Companiei;
Recepționează și analizează cererile interne de achiziționare a materialelor și serviciilor;
Verifică materialele și echipamentele recepționate în raport cu documentația însoțitoare (facturi, avize, certificate de calitate);
Asigură recepția valorilor materiale de la agenții economici și gestionează actele aferente;
Semnalează furnizorilor orice neconformitate sau deficiență de calitate a bunurilor livrate și solicită remedierea acestora.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic, tehnic, logistic sau alte domenii relevante;
Experiență anterioară în domeniul logistic, aprovizionare sau achiziții;
Cunoașterea legislației privind achizițiile publice și gestionarea bunurilor materiale;
Abilități excelente de organizare, planificare și gestionare a timpului;
Atenție la detalii, integritate profesională și responsabilitate;
Beneficii:
Angajare oficială din prima zi de lucru;
Pachet salarial motivant, negociabil
Un mediu de lucru proactiv;
Oportunități nelimitate de dezvoltare personală și profesională.
Dacă îți dorești să te alături echipei noastre și să lucrezi într-un mediu dinamic, trimite CV-ul tău specificând domeniul dorit la adresa de email: angajare@trm.md, pentru detalii suplimentare ne poți contacta la numărul de telefon: 060214898
Vă rugăm să luați în considerare că doar candidații selectați vor fi contactați.
Întocmește planurile de aprovizionare tehnico-materială ale subdiviziunilor Companiei;
Recepționează și analizează cererile interne de achiziționare a materialelor și serviciilor;
Verifică materialele și echipamentele recepționate în raport cu documentația însoțitoare (facturi, avize, certificate de calitate);
Asigură recepția valorilor materiale de la agenții economici și gestionează actele aferente;
Semnalează furnizorilor orice neconformitate sau deficiență de calitate a bunurilor livrate și solicită remedierea acestora.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic, tehnic, logistic sau alte domenii relevante;
Experiență anterioară în domeniul logistic, aprovizionare sau achiziții;
Cunoașterea legislației privind achizițiile publice și gestionarea bunurilor materiale;
Abilități excelente de organizare, planificare și gestionare a timpului;
Atenție la detalii, integritate profesională și responsabilitate;
Beneficii:
Angajare oficială din prima zi de lucru;
Pachet salarial motivant, negociabil
Un mediu de lucru proactiv;
Oportunități nelimitate de dezvoltare personală și profesională.
Dacă îți dorești să te alături echipei noastre și să lucrezi într-un mediu dinamic, trimite CV-ul tău specificând domeniul dorit la adresa de email: angajare@trm.md, pentru detalii suplimentare ne poți contacta la numărul de telefon: 060214898
Vă rugăm să luați în considerare că doar candidații selectați vor fi contactați.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut