Personal Assistant (3000$ +)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 800 Până la 3000 USD
Program de muncă:
Full-time
Descrierea funcției: Căutăm Personal Assistant care să ne ajute să îmbunătățim performanța în vânzări și să creștem considerabil numărul acestora.
Avem nevoie de tine dacă:
Ai lucrat în domeniu vânzărilor B2B într-o funcție care presupune comunicare cu clienții;
Ești o persoană comunicabilă;
Ai un nivel înalt de cunoaștere a limbii române;
Ești rezistent la stres;
Ai comunicat P2P (person-to-person) cu clienții zilnic;
Ai citit cărți de vânzări și ai implementat tehnologii de vânzări;
Ai urmat cursuri de instruire în domeniu comunicării și vânzărilor;
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client;
Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului.
Responsabilități:
Căutarea și elaborarea bazelor de date de clienți fierbinți;
Identificarea și contactarea clienților (oferim curs de instruire);
Lucru cu apeluri de intrare și de ieșire de la clienți existenți și potențiali;
Să conduci clientul către încheierea tranzacției;
Să înregistrezi fiecare client nou în programul CRM;
Identificarea și contactarea clienților (oferim curs de instruire);
Îndeplinirea și depășirea planurilor de vînzări.
Ce oferim noi:
Salariu motivant (3000+ $);
Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri;
Program de lucru: luni-vineri de la 10.00 la 19.00 cu pauză de prânz;
Loc de muncă personal, locația – Centru
Training inițial și evaluare continuă pe plan profesional;
Un mediu prietenos de lucru într-un oficiu nou din centrul Chișinăului.
Posibilitatea de avansare în funcție.
Notă:
Dacă sunteți interesat(ă) de acest post și corespunde cerințelor de mai sus, expediați CV-ul Dvs. la adresa de email arina.hr.md@gmail.com. E-mai: arina.hr.md@gmail.com
Avem nevoie de tine dacă:
Ai lucrat în domeniu vânzărilor B2B într-o funcție care presupune comunicare cu clienții;
Ești o persoană comunicabilă;
Ai un nivel înalt de cunoaștere a limbii române;
Ești rezistent la stres;
Ai comunicat P2P (person-to-person) cu clienții zilnic;
Ai citit cărți de vânzări și ai implementat tehnologii de vânzări;
Ai urmat cursuri de instruire în domeniu comunicării și vânzărilor;
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client;
Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului.
Responsabilități:
Căutarea și elaborarea bazelor de date de clienți fierbinți;
Identificarea și contactarea clienților (oferim curs de instruire);
Lucru cu apeluri de intrare și de ieșire de la clienți existenți și potențiali;
Să conduci clientul către încheierea tranzacției;
Să înregistrezi fiecare client nou în programul CRM;
Identificarea și contactarea clienților (oferim curs de instruire);
Îndeplinirea și depășirea planurilor de vînzări.
Ce oferim noi:
Salariu motivant (3000+ $);
Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri;
Program de lucru: luni-vineri de la 10.00 la 19.00 cu pauză de prânz;
Loc de muncă personal, locația – Centru
Training inițial și evaluare continuă pe plan profesional;
Un mediu prietenos de lucru într-un oficiu nou din centrul Chișinăului.
Posibilitatea de avansare în funcție.
Notă:
Dacă sunteți interesat(ă) de acest post și corespunde cerințelor de mai sus, expediați CV-ul Dvs. la adresa de email arina.hr.md@gmail.com. E-mai: arina.hr.md@gmail.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳