Operator de suport pentru clienți
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 9000 Până la 10000 MDL
Program de muncă:
În ture
ATRIBUȚIILE FUNCȚIEI:
Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md.
CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:
Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
Capacitate de lucru în condiții de stres;
Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.
CONDITII DE MUNCĂ:
Echipă tînără și prietenoasă;
Condiții comfortabile de muncă;
Proiecte interesante;
Сursuri gratuite de engleză;
Program de lucru 2/2 9:00-21:00;
Salariu motivant (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului);
Pachet social.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”. E-mail:
hr.office@paynet.md
Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md.
CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:
Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
Capacitate de lucru în condiții de stres;
Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.
CONDITII DE MUNCĂ:
Echipă tînără și prietenoasă;
Condiții comfortabile de muncă;
Proiecte interesante;
Сursuri gratuite de engleză;
Program de lucru 2/2 9:00-21:00;
Salariu motivant (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului);
Pachet social.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”. E-mail:
hr.office@paynet.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳