Operator de suport pentru clienți

Paynet Services
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: De la 1 an
Salariu: De la 9000 Până la 10000 MDL
Program de muncă: În ture
ATRIBUȚIILE FUNCȚIEI:

Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md.

CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:

Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
Capacitate de lucru în condiții de stres;
Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.

CONDITII DE MUNCĂ:

Echipă tînără și prietenoasă;
Condiții comfortabile de muncă;
Proiecte interesante;
Сursuri gratuite de engleză;
Program de lucru 2/2 9:00-21:00;
Salariu motivant (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului);
Pachet social.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”. E-mail:
hr.office@paynet.md
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide