Office manager
Melitax Grup
19 mai 2025
Chișinău, Сentru
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Profilul candidatului:
Persoană tînără, veselă, dinamică, pozitivă;
Experiență anterioară similară constituie un avantaj;
Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
Cunoașterea PC la nivel avansat (Microsoft Office, 1C);
Abilităţi excelente de comunicare;
Capacitate de organizare, planificare, cercetare şi investigare a informațiilor recepționate;
Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru;
Capacitatea de a depăși situații dificile şi de conflict.
Responsabilități:
Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, consultare clienți, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
Organizarea achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii pentru necesităţile companiei;
Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, efectuarea sistematizării acesteia în conformitate cu regulile în vigoare ale Societăţii;
Realizarea, monitorizarea şi respectarea circuitului informaţional în companie;
Asistarea în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă;
Organizarea deservirii la nivel înalt a vizitatorilor şi oferirea consultanţei;
Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Condiții de muncă:
program de muncă full-time, de la 8:30 pînă la 17:30;
salariu stabil;
pachet social;
oficiul in centrul orasului;
echipă tînără;
acces la rețeaua de telefonie corporativă.
Persoanele ce corespund cerinţelor date sunt rugate să expedieze CV-ul atasat foto cu indicarea postului «Office Manager» la adresa de e-mail: hr@melitax.md.
Persoană tînără, veselă, dinamică, pozitivă;
Experiență anterioară similară constituie un avantaj;
Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
Cunoașterea PC la nivel avansat (Microsoft Office, 1C);
Abilităţi excelente de comunicare;
Capacitate de organizare, planificare, cercetare şi investigare a informațiilor recepționate;
Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru;
Capacitatea de a depăși situații dificile şi de conflict.
Responsabilități:
Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, consultare clienți, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
Organizarea achiziţiilor de bunuri, lucrări şi servicii pentru necesităţile companiei;
Înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire, efectuarea sistematizării acesteia în conformitate cu regulile în vigoare ale Societăţii;
Realizarea, monitorizarea şi respectarea circuitului informaţional în companie;
Asistarea în probleme de comunicare, documentare şi coordonare internă;
Organizarea deservirii la nivel înalt a vizitatorilor şi oferirea consultanţei;
Efectuarea altor sarcini de serviciu delegate.
Condiții de muncă:
program de muncă full-time, de la 8:30 pînă la 17:30;
salariu stabil;
pachet social;
oficiul in centrul orasului;
echipă tînără;
acces la rețeaua de telefonie corporativă.
Persoanele ce corespund cerinţelor date sunt rugate să expedieze CV-ul atasat foto cu indicarea postului «Office Manager» la adresa de e-mail: hr@melitax.md.
Adresa:
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
19 mai 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut