Office manager (Content specialist), Chișinău
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
12500 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Gestionarea și oferirea feedback-ului la apelurile și mesajele primite;
Informarea clienților în detalii despre produsele și serviciile oferite de companie;
Cunoașterea asortimentului, documentarea și gestionarea comenzilor și a cererilor clienților;
Crearea de conținut deosebit și captivant, inclusiv imagini, texte și video-uri, pentru site-ul nostru și platformele de social media;
Monitorizarea conținutului, folosind date și analize pentru a face modificări de îmbunătățire.
Cerințe:
Studii superioare sau medii în Marketing, Comunicare sau într-un domeniu similar;
Experința în domeniul dat nu este prioritară;
Abilități excelente de bază în editare, lucrul cu terminalul de plată, cunoștințe în Microsoft Office, 1C și platforma Magento eCommerce (constituie un avantaj);
Cunoaștere și vorbirea fluentă a limbilor română și rusă, engleza constituie un avantaj.
Beneficii:
Program de muncă stabil de luni-vineri;
Oportunitate de a crește și de a te dezvolta într-o echipă mereu dinamică și pozitivă;
Pachet salarial competitiv și motivant cu perspectivă de creștere;
Reducere la anumite produse din cadrul companiei.
Poziția dată este perfectă și pentru proaspeții absolvenți, studenți, începători sau mămicile ce doresc să-și reînceapă activitatea după concediul de maternitate.
Dacă te recunoști în descrierea postului ca fiind o persoană ce tinde spre rezultat, nu ezita să aplici la adresa de e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, indicând denumirea poziției vacante.
Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon: +373 787 08 500. E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
Telefon: (+373) 787 08 500
Gestionarea și oferirea feedback-ului la apelurile și mesajele primite;
Informarea clienților în detalii despre produsele și serviciile oferite de companie;
Cunoașterea asortimentului, documentarea și gestionarea comenzilor și a cererilor clienților;
Crearea de conținut deosebit și captivant, inclusiv imagini, texte și video-uri, pentru site-ul nostru și platformele de social media;
Monitorizarea conținutului, folosind date și analize pentru a face modificări de îmbunătățire.
Cerințe:
Studii superioare sau medii în Marketing, Comunicare sau într-un domeniu similar;
Experința în domeniul dat nu este prioritară;
Abilități excelente de bază în editare, lucrul cu terminalul de plată, cunoștințe în Microsoft Office, 1C și platforma Magento eCommerce (constituie un avantaj);
Cunoaștere și vorbirea fluentă a limbilor română și rusă, engleza constituie un avantaj.
Beneficii:
Program de muncă stabil de luni-vineri;
Oportunitate de a crește și de a te dezvolta într-o echipă mereu dinamică și pozitivă;
Pachet salarial competitiv și motivant cu perspectivă de creștere;
Reducere la anumite produse din cadrul companiei.
Poziția dată este perfectă și pentru proaspeții absolvenți, studenți, începători sau mămicile ce doresc să-și reînceapă activitatea după concediul de maternitate.
Dacă te recunoști în descrierea postului ca fiind o persoană ce tinde spre rezultat, nu ezita să aplici la adresa de e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, indicând denumirea poziției vacante.
Pentru mai multe detalii, vă rog să ne contactați la numărul de telefon: +373 787 08 500. E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
Telefon: (+373) 787 08 500
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳