Officce-manager (secretara)

MIGDAL P SA
Oraș: Chișinău
Studii: Medii-speciale
Experiența de munca: Pina la 2 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Cerintele:
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
- Evidenta si raportarea statutului sarcinilor primite;\r\n- Corespondenta cu clientii;
- Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
- Lucrul cu apelurile de intrare și de ieșire;
- Gestionarea agendei directorului;\r\n- Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
- Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
- Întâlnirea clientilor, deservirea cu cafea/apa (dupa necesitate)
- Alte sarcini aferente functiei, parvenite de la conducere.

Conditile de munca:
-Salariul se stabileste in urma interviului;
-Program de lucru – Luni-vineri 09.00-18.00, simbata-duminica liber
- Lucru într-o echipă tânără și prietenoasa.
-Locatia postului de munca:Sectorul Centru al Capitalei
-email : info@migdal.md : info@voitis.md
Telefon:
068995222
Persoana de contact:
Adriana; email ; info@voitis.md ;adrianausatii@gmail.com
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide