Manager vânzări bilete curse internaționale
Association of Recruitment Agencies
30 aprilie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Asociația Agențiilor de Recrutare din Republica Moldova care este o platformă centralizată de colaborare dintre agențiile de recrutare din Moldova și angajații de peste hotare, este în căutarea unui Manager talentat și dedicat pentru a se alătura uneia dintre cele mai mari asociații de recrutare.
Dacă ești pregătit pentru o oportunitate captivantă și ești o persoană motivată și empatică te așteptăm în echipa noastră.
Responsabilități principale:
Prestarea serviciilor informationale privind bilete de transport – curse lungi, tarife și taxe;
Oferirea suportului de consultare a clienților, atît telefonic cît și celor programați în oficiu;
Oferirea consultației privind termenii și condițiile de transport;
Eliberarea cardurilor de reducere la procurare biletelor terestre de cursă lungă;
Introducerea datelor în sistemul intern CRM;
Coordonarea proceselor de lucru cu întreaga echipă.
Beneficii:
Salariu motivant, parte fixă și bonusuri suplimentare de performanță
Mediu de lucru plăcut, într-un oficiu modern, dotat și renovat, amplasat în centrul capitalei
Instruire și suport din partea întregii echipe
Program de lucru: luni – vineri, de la orele 8:00 – 17:00
Cerințe:
Persoană sociabilă, cu entuziasm și atitudine pozitivă;
Studii superioare absolvite în turism sau în alt domeniu similar;
Experiență în vânzări bilete de transport constituie un beneficiu;
Bune abilități de comunicare în limba română și rusă;
Deține aptitudine de asimilare a proceselor noi de muncă.
Cum să aplici:
Trimite CV-ul tău actualizat la adresa de email hr@ara.md.
Telefon de contact: 067432236
Prin trimiterea CV-ului dvs., sunteți de acord la prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația națională aplicabilă.
https://www.youtube.com/@ara.moldova/videos
https://ara.md/ro/despre-ara/
Dacă ești pregătit pentru o oportunitate captivantă și ești o persoană motivată și empatică te așteptăm în echipa noastră.
Responsabilități principale:
Prestarea serviciilor informationale privind bilete de transport – curse lungi, tarife și taxe;
Oferirea suportului de consultare a clienților, atît telefonic cît și celor programați în oficiu;
Oferirea consultației privind termenii și condițiile de transport;
Eliberarea cardurilor de reducere la procurare biletelor terestre de cursă lungă;
Introducerea datelor în sistemul intern CRM;
Coordonarea proceselor de lucru cu întreaga echipă.
Beneficii:
Salariu motivant, parte fixă și bonusuri suplimentare de performanță
Mediu de lucru plăcut, într-un oficiu modern, dotat și renovat, amplasat în centrul capitalei
Instruire și suport din partea întregii echipe
Program de lucru: luni – vineri, de la orele 8:00 – 17:00
Cerințe:
Persoană sociabilă, cu entuziasm și atitudine pozitivă;
Studii superioare absolvite în turism sau în alt domeniu similar;
Experiență în vânzări bilete de transport constituie un beneficiu;
Bune abilități de comunicare în limba română și rusă;
Deține aptitudine de asimilare a proceselor noi de muncă.
Cum să aplici:
Trimite CV-ul tău actualizat la adresa de email hr@ara.md.
Telefon de contact: 067432236
Prin trimiterea CV-ului dvs., sunteți de acord la prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația națională aplicabilă.
https://www.youtube.com/@ara.moldova/videos
https://ara.md/ro/despre-ara/
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut