Manager Back Office pe weekend 09.00-19.00 (Italiană, Franceză, Engleză)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
5220 MDL
Program de muncă:
Flexibil
Cerințe fata de candidat:
Cunoașterea a doua limbi străine din cele enumerate: engleza, franceza, italiana + româna și rusa la nivel de comunicare.
Competențe bune la PC.
Spirit dе echipă șii atitudine pozitivă.
Bune capacități de organizare și planificare.
Dorință dе a învăța, orientată către rezultate.
Abilități de comunicare în scris și oral.
Responsabilități de bază:
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților la telefon și în scris
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la serviciile companiei atît la telefon cît și în scris
Programează pacienții la specialiști în dependență de acuze
Programează pacienții în baza planului de tratament întocmit la distanță
Lucrul cu sarcini în CRM
Monitorizarea stării pacienților în CRM și recontactarea periodică a acestora pentru a le aduce la cunoștință diverse oferte și promoții
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date.
Primește apeluri de la potențialii clienți și clienții existenți
Prelucrează solicitările de pe toate platformele și rețelele de socializare și le repartizează în dependență de caz
Alte responsabilități legate de deservirea clienților
Condiții de remunerare și regimul:
Grafic de muncă: Doar în weekend Sâmbătă și Duminică regim 09:00-19:00
Salariul 73 lei/ora - 5220 lei brut lunar
Dacă ești interesat de oportunitate, trimite CV-ul la adresa: angajare.pb@gmail.com sau contactează-ne la nr. de telefon: 022991515.
Vă mulțumim pentru interes. Doar persoanele selectate vor fi telefonate. Telefon: 022991515
E-mail: angajare.pb@gmail.com
Cunoașterea a doua limbi străine din cele enumerate: engleza, franceza, italiana + româna și rusa la nivel de comunicare.
Competențe bune la PC.
Spirit dе echipă șii atitudine pozitivă.
Bune capacități de organizare și planificare.
Dorință dе a învăța, orientată către rezultate.
Abilități de comunicare în scris și oral.
Responsabilități de bază:
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților la telefon și în scris
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la serviciile companiei atît la telefon cît și în scris
Programează pacienții la specialiști în dependență de acuze
Programează pacienții în baza planului de tratament întocmit la distanță
Lucrul cu sarcini în CRM
Monitorizarea stării pacienților în CRM și recontactarea periodică a acestora pentru a le aduce la cunoștință diverse oferte și promoții
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date.
Primește apeluri de la potențialii clienți și clienții existenți
Prelucrează solicitările de pe toate platformele și rețelele de socializare și le repartizează în dependență de caz
Alte responsabilități legate de deservirea clienților
Condiții de remunerare și regimul:
Grafic de muncă: Doar în weekend Sâmbătă și Duminică regim 09:00-19:00
Salariul 73 lei/ora - 5220 lei brut lunar
Dacă ești interesat de oportunitate, trimite CV-ul la adresa: angajare.pb@gmail.com sau contactează-ne la nr. de telefon: 022991515.
Vă mulțumim pentru interes. Doar persoanele selectate vor fi telefonate. Telefon: 022991515
E-mail: angajare.pb@gmail.com
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳