Chișinău
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Ferma noastră, cu magazine specializate proprii, comercializează atât produse proprii, cât și o gamă largă de produse alimentare din import. Căutăm un Manager Achiziții cu experiență, inițiativă și gândire analitică, capabil să gestioneze eficient procesul de aprovizionare.
Responsabilități principale:
Achiziția de produse alimentare din Italia, Turcia, România, Polonia etc.
Monitorizarea stocurilor și planificarea achizițiilor cu până la 2 luni în avans
Menținerea legăturii directe cu furnizorii, urmărind disponibilitatea produselor, modificările de preț sau eventualele întreruperi de livrare
Căutarea și compararea furnizorilor pentru diverse categorii, elaborarea analizelor comparative de preț/calitate
Gestionarea comenzilor și calității pentru ambalaje, etichete, sticle – asigurând consistența loturilor și prevenirea erorilor de producție
Achiziții administrative: chimicale de uz intern, birotică, alte produse auxiliare
Cerințe:
Experiență relevantă în achiziții și aprovizionare
Limba engleză la nivel conversațional (pentru comunicarea cu furnizori internaționali)
Spirit de inițiativă, atenție la detalii, gândire analitică
Salarizare: de la 15 000 lei (în funcție de experiență și implicare)
Program de lucru: Începere la 08:00/ 08:30 - 17.00/17.30, de luni până vineri
Locația: la doar 2 km de Chișinău – activitatea se desfășoară la sediul companiei
Responsabilități principale:
Achiziția de produse alimentare din Italia, Turcia, România, Polonia etc.
Monitorizarea stocurilor și planificarea achizițiilor cu până la 2 luni în avans
Menținerea legăturii directe cu furnizorii, urmărind disponibilitatea produselor, modificările de preț sau eventualele întreruperi de livrare
Căutarea și compararea furnizorilor pentru diverse categorii, elaborarea analizelor comparative de preț/calitate
Gestionarea comenzilor și calității pentru ambalaje, etichete, sticle – asigurând consistența loturilor și prevenirea erorilor de producție
Achiziții administrative: chimicale de uz intern, birotică, alte produse auxiliare
Cerințe:
Experiență relevantă în achiziții și aprovizionare
Limba engleză la nivel conversațional (pentru comunicarea cu furnizori internaționali)
Spirit de inițiativă, atenție la detalii, gândire analitică
Salarizare: de la 15 000 lei (în funcție de experiență și implicare)
Program de lucru: Începere la 08:00/ 08:30 - 17.00/17.30, de luni până vineri
Locația: la doar 2 km de Chișinău – activitatea se desfășoară la sediul companiei
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
23 mai 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut