Junior HR Generalist / Client Relations Associate
HR-Consulting
6 iunie 2025
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
HR-Consulting srl – companie de servicii în domeniul resurselor umane, cu sediul în Chișinău și o experiență de peste 27 de ani pe piață – își extinde echipa și este în căutarea unui/oarei candidat(e) motivat(e).
Aceasta este o oportunitate excelentă pentru o persoană la început de carieră în domeniul resurselor umane, dornică să învețe, să se dezvolte și să crească profesional într-un mediu dinamic și prietenos.
Responsabilități:
Oferirea de suport în menținerea relațiilor cu clienții existenți pentru a asigura satisfacția acestora și valorificarea serviciilor oferite
Participarea la comunicarea și coordonarea zilnică cu clienții
Implicarea în proiectele HR în desfășurare
Organizarea și menținerea dosarelor angajaților (fizic și electronic)
Pregătirea documentelor de resurse umane (contracte de muncă, ghiduri pentru noii angajați etc.)
Asigurarea raportării periodice (în special în Excel)
Colaborarea cu membrii echipei și oferirea suportului necesar
Profilul candidatului ideal:
Studii superioare finalizate sau în curs (preferabil în HR, Administrație, Business etc.)
Experiența anterioară în HR, administrație sau relații cu clienții constituie un avantaj, dar nu este obligatorie
Dorință puternică de a învăța și de a se dezvolta în domeniul resurselor umane
Abilități bune de comunicare și relaționare
Cunoștințe de bază în Microsoft Excel și Word
Persoană organizată, responsabilă și atentă la detalii
Cunoștințe avansate de limba română și limba engleză la nivel B2
Ce oferim:
Oportunitatea de a-ți începe și dezvolta cariera în HR
Mediu de lucru prietenos și sprijin pentru dezvoltare profesională
Birou situat în centrul orașului Chișinău
Program de lucru full-time: luni – vineri
Tichete de masă
Salariu competitiv, în funcție de experiență și așteptări
Interesat/ă? Trimite-ne CV-ul tău pe adresa sv10@search4staff.com! Pentru informație adițională ne poți apela pe numărul +37360102909
Aceasta este o oportunitate excelentă pentru o persoană la început de carieră în domeniul resurselor umane, dornică să învețe, să se dezvolte și să crească profesional într-un mediu dinamic și prietenos.
Responsabilități:
Oferirea de suport în menținerea relațiilor cu clienții existenți pentru a asigura satisfacția acestora și valorificarea serviciilor oferite
Participarea la comunicarea și coordonarea zilnică cu clienții
Implicarea în proiectele HR în desfășurare
Organizarea și menținerea dosarelor angajaților (fizic și electronic)
Pregătirea documentelor de resurse umane (contracte de muncă, ghiduri pentru noii angajați etc.)
Asigurarea raportării periodice (în special în Excel)
Colaborarea cu membrii echipei și oferirea suportului necesar
Profilul candidatului ideal:
Studii superioare finalizate sau în curs (preferabil în HR, Administrație, Business etc.)
Experiența anterioară în HR, administrație sau relații cu clienții constituie un avantaj, dar nu este obligatorie
Dorință puternică de a învăța și de a se dezvolta în domeniul resurselor umane
Abilități bune de comunicare și relaționare
Cunoștințe de bază în Microsoft Excel și Word
Persoană organizată, responsabilă și atentă la detalii
Cunoștințe avansate de limba română și limba engleză la nivel B2
Ce oferim:
Oportunitatea de a-ți începe și dezvolta cariera în HR
Mediu de lucru prietenos și sprijin pentru dezvoltare profesională
Birou situat în centrul orașului Chișinău
Program de lucru full-time: luni – vineri
Tichete de masă
Salariu competitiv, în funcție de experiență și așteptări
Interesat/ă? Trimite-ne CV-ul tău pe adresa sv10@search4staff.com! Pentru informație adițională ne poți apela pe numărul +37360102909
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 iunie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut