Expert principal recrutare personal

Banca Națională a Moldovei
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 2 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Scopul general al postului:

Asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de dezvoltare a resurselor umane, în special al procesului de recrutare, identificare și selecție a personalului, aliniat la obiectivele strategice ale băncii. Identificarea și selecția personalului ce corespunde structurii de state și necesităților băncii cu un nivel potrivit de calificare în conformitate cu cadrul normativ, în timp util.

Cerințe minime obligatorii:

Studii superioare de licență, ciclul I, în domeniul economic, resurse umane, administrativ sau social cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.
Experienţă de minim 2 ani în domeniul dezvoltării și/sau gestiunii resurselor umane;
Cunoştinţe de operare a calculatorului şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și engleze;
Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
Alte abilități: gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
gândire procesuală și globală; capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere; e analiză şi formulare a concluziilor.

Principalele atribuții:

Identificarea și administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante;
Publicarea anunțurilor pe rețele sociale de profil, actualizarea și monitorizarea acestora;
Identificarea și atragerea candidaților la posturile vacante prin intermediul rețelelor sociale de profil, rețelelor de socializare, țintire directă, etc.;
Organizarea interviurilor cu candidații și a testărilor scrise;
Participarea în organizarea și realizarea evenimentelor destinate recrutării și consolidării imaginii de angajator.

Beneficiile oferite de BNM:

Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Procese de activitate digitalizate;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termen-limită: 12 mai 2024.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158 sau 022-822-245.
Bibliografie:

Codul Muncii al Republicii Moldova
Legea cu privire la Banca Naţională a Moldovei
Bune practici în domeniul recrutării.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide