Contabil(ă)
Garmin Plus
30 aprilie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Garminplus este un depozit angro de produse pentru casă, care oferă o gamă variată de articole pentru locuință, menite să răspundă atât nevoilor individuale, cât și celor comerciale.
În prezent, compania anunță deschiderea procesului de recrutare pentru funcția de Contabil.
Responsabilități:
Primirea, verificarea și procesarea documentelor primare aferente segmentului alocat;
Organizarea informațiilor și gestionarea bazei de date contabile;
Pregătirea datelor contabile necesare pentru întocmirea rapoartelor financiare;
Asigurarea păstrării corecte a documentelor contabile și întocmirea acestora conform reglementărilor în vigoare;
Colaborarea eficientă cu celelalte departamente ale companiei.
Cerințe:
Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic;
Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului, MS Office și programului 1C (contabilitate);
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Competențe cheie:
Atenție sporită la detalii și gândire analitică;
Capacitatea de a identifica informații esențiale în mod autonom;
Rapiditate în procesarea informației într-un mediu dinamic;
Comunicare eficientă, atitudine pozitivă și simț al responsabilității.
Oferim:
Program de lucru: luni – vineri, normă întreagă;
Un mediu de lucru stabil, profesionist și orientat spre rezultate.
În prezent, compania anunță deschiderea procesului de recrutare pentru funcția de Contabil.
Responsabilități:
Primirea, verificarea și procesarea documentelor primare aferente segmentului alocat;
Organizarea informațiilor și gestionarea bazei de date contabile;
Pregătirea datelor contabile necesare pentru întocmirea rapoartelor financiare;
Asigurarea păstrării corecte a documentelor contabile și întocmirea acestora conform reglementărilor în vigoare;
Colaborarea eficientă cu celelalte departamente ale companiei.
Cerințe:
Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic;
Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului, MS Office și programului 1C (contabilitate);
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Competențe cheie:
Atenție sporită la detalii și gândire analitică;
Capacitatea de a identifica informații esențiale în mod autonom;
Rapiditate în procesarea informației într-un mediu dinamic;
Comunicare eficientă, atitudine pozitivă și simț al responsabilității.
Oferim:
Program de lucru: luni – vineri, normă întreagă;
Un mediu de lucru stabil, profesionist și orientat spre rezultate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
30 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut