Office Manager 15000 lei
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
15000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități pe rol:
Planifici întâlniri, coordonezi programul, organizezi întruniri de afaceri;
Gestionezi corespondența intrări / ieșiri, administrezi emailuri, răspunzi la apeluri și mesaje, precum și menții legături cu clienții, partenerii și angajații;
Pregătești prezentări, rapoarte, scrisori de afaceri, contracte și alte documente oficiale necesare pentru activitatea managerială;
Organizezi întâlniri, evenimente conferințe de afaceri, asiguri logistica și suportul tehnic;
Coordonezi proiecte, urmărești progresul acestora, interacționezi cu participanții la proiect și menții documentația actualizată;
Efectuezi cercetări pe diverse teme, analizezi datele, pregătești rapoartele analitice pentru susținerea procesului decizional.
Candidatul ideal are:
Experiență anterioară într-o poziție similară sau în domeniul asistenței administrative;
Cunoștințe în utilizarea instrumentelor tehnologice pentru gestionarea documentelor, planificarea întâlnirilor și prelucrarea datelor (MS Office, Google Suite, Power Point, Excel, Word, etc.)
Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile multiple;
Fluență în română și rusă, egleză (avantaj);
Atitudine proactivă, adaptabilitate la schimbare;
Confidențialitate și etică profesională.
Beneficii :
Pachet salarial competitiv;
Tichet de masă și abonament sport FitPass;
Oportunitatea de a lucra pentru o companie de succes;
Mediu de lucru smart;
Transport corporativ de la și spre locul de muncă.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, aplică CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa recrutare@profmet.md.
Alte detalii la numărul de telefon 078000075 sau 079947888. E-mail: recrutare@profmet.md
078000075, 079947888
Planifici întâlniri, coordonezi programul, organizezi întruniri de afaceri;
Gestionezi corespondența intrări / ieșiri, administrezi emailuri, răspunzi la apeluri și mesaje, precum și menții legături cu clienții, partenerii și angajații;
Pregătești prezentări, rapoarte, scrisori de afaceri, contracte și alte documente oficiale necesare pentru activitatea managerială;
Organizezi întâlniri, evenimente conferințe de afaceri, asiguri logistica și suportul tehnic;
Coordonezi proiecte, urmărești progresul acestora, interacționezi cu participanții la proiect și menții documentația actualizată;
Efectuezi cercetări pe diverse teme, analizezi datele, pregătești rapoartele analitice pentru susținerea procesului decizional.
Candidatul ideal are:
Experiență anterioară într-o poziție similară sau în domeniul asistenței administrative;
Cunoștințe în utilizarea instrumentelor tehnologice pentru gestionarea documentelor, planificarea întâlnirilor și prelucrarea datelor (MS Office, Google Suite, Power Point, Excel, Word, etc.)
Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile multiple;
Fluență în română și rusă, egleză (avantaj);
Atitudine proactivă, adaptabilitate la schimbare;
Confidențialitate și etică profesională.
Beneficii :
Pachet salarial competitiv;
Tichet de masă și abonament sport FitPass;
Oportunitatea de a lucra pentru o companie de succes;
Mediu de lucru smart;
Transport corporativ de la și spre locul de muncă.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, aplică CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa recrutare@profmet.md.
Alte detalii la numărul de telefon 078000075 sau 079947888. E-mail: recrutare@profmet.md
078000075, 079947888
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳