Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Assistant manager
Granat
5 septembrie 2017
Chișinău
Ești tânăr și vrei o provocare? Pentru primul job vino să faci parte din echipa Granat! Expediază un email cu CV-ul tău la adresa: info@granat.md cu mențiunea ”Assistant Manager”.
Înainte de a primi job-ul vei trece prin o perioadă de probă, iar în cazul în care te-ai descurcat cu toate sarcinile propuse vei face parte din echipă și vei continua dezvoltarea profesională.
Responsabilități:
1. Ajută colegii din cadrul firmei;
2. Menţine ordinea şi disciplina în cadrul echipei;
3. Ține evidența programului de lucru lunar şi urmărește perioadele de concedii de odihnă și zilele libere;
4. Colaborează cu departamentul resurse umane la crearea de politici şi proceduri pentru recrutarea, consilierea şi instruirea personalului;
5. Administrează evidența utilajului și tehnicii. Încheie contracte de service şi mentenanţă pentru acestea;
6. Managementul inventarului cu obiectele şi materialele din cadrul firmei;
7. Are grijă de corespondenţă;
8. Ține evidența facturilor de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile;
9. Relaţionează cu companiile subcontractate si autorități;
10. Se asigură de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pentru o bună desfăşurare a activităţii;
11. Planifică și administrează achiziţia de diverse materiale;
12. Se asigură de ordinea și partea logistică pentru şedinţe şi întâlniri.
Înainte de a primi job-ul vei trece prin o perioadă de probă, iar în cazul în care te-ai descurcat cu toate sarcinile propuse vei face parte din echipă și vei continua dezvoltarea profesională.
Responsabilități:
1. Ajută colegii din cadrul firmei;
2. Menţine ordinea şi disciplina în cadrul echipei;
3. Ține evidența programului de lucru lunar şi urmărește perioadele de concedii de odihnă și zilele libere;
4. Colaborează cu departamentul resurse umane la crearea de politici şi proceduri pentru recrutarea, consilierea şi instruirea personalului;
5. Administrează evidența utilajului și tehnicii. Încheie contracte de service şi mentenanţă pentru acestea;
6. Managementul inventarului cu obiectele şi materialele din cadrul firmei;
7. Are grijă de corespondenţă;
8. Ține evidența facturilor de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile;
9. Relaţionează cu companiile subcontractate si autorități;
10. Se asigură de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pentru o bună desfăşurare a activităţii;
11. Planifică și administrează achiziţia de diverse materiale;
12. Se asigură de ordinea și partea logistică pentru şedinţe şi întâlniri.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
5 septembrie 2017
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut