Asistent manager în comerțul extern
hr solutions
16 mai 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Despre companie
Clientul nostru - este o companie internațională, specializată în distribuția de bere, băuturi răcoritoare și alte produse, care activează din anul 2013 și oferă produse de calitate la prețuri competitive în diverse țări din lume, punând accent pe inovație și orientare către client.
Responsabilități:
Sprijin pentru activitatea managerului VĂE: asistență în comunicarea cu clienții și partenerii
Actualizarea și gestionarea bazei de date a clienților
Coordonarea tranzacțiilor: întocmirea documentelor și colaborarea cu alte departamente
Pregătirea ofertelor comerciale
Menținerea evidențelor în sistemul CRM (AMO)
Îndeplinirea sarcinilor administrative ale managerului
Cerințe:
Acceptăm candidați fără experiență – oferim instruire completă
Suntem deschiși absolvenților de universitate și studenților la forma de învățământ la distanță
Cunoașterea limbilor rusă, română și engleză
Cunoștințe de lucru cu sisteme CRM și pachetul Microsoft Office (constituie un avantaj)
Înțelegerea de bază a proceselor logistice (preferabil, dar nu obligatoriu)
Organizare, atenție la detalii și dorință de dezvoltare
Oferim:
Oportunități de creștere profesională și dezvoltare într-un holding internațional
Instruire completă – experiența de lucru nu este necesară
Program de lucru: 5/2, de la 9:00 la 18:00
Telefon de serviciu, computer și conexiune corporativă
Birou confortabil în centrul orașului, cu o echipă prietenoasă
Materiale de instruire
Prețuri speciale pentru angajați la produsele companiei
Program de loialitate pentru angajați și familiile acestora în WakePark
Următorul pas
Dacă sunteți interesat de această poziție - vă rugăm să ne contactați
Dacă ne trimiteți CV-ul dvs., veți autoriza prelucrarea datelor cu caracter personal conținute în CV.
Clientul nostru - este o companie internațională, specializată în distribuția de bere, băuturi răcoritoare și alte produse, care activează din anul 2013 și oferă produse de calitate la prețuri competitive în diverse țări din lume, punând accent pe inovație și orientare către client.
Responsabilități:
Sprijin pentru activitatea managerului VĂE: asistență în comunicarea cu clienții și partenerii
Actualizarea și gestionarea bazei de date a clienților
Coordonarea tranzacțiilor: întocmirea documentelor și colaborarea cu alte departamente
Pregătirea ofertelor comerciale
Menținerea evidențelor în sistemul CRM (AMO)
Îndeplinirea sarcinilor administrative ale managerului
Cerințe:
Acceptăm candidați fără experiență – oferim instruire completă
Suntem deschiși absolvenților de universitate și studenților la forma de învățământ la distanță
Cunoașterea limbilor rusă, română și engleză
Cunoștințe de lucru cu sisteme CRM și pachetul Microsoft Office (constituie un avantaj)
Înțelegerea de bază a proceselor logistice (preferabil, dar nu obligatoriu)
Organizare, atenție la detalii și dorință de dezvoltare
Oferim:
Oportunități de creștere profesională și dezvoltare într-un holding internațional
Instruire completă – experiența de lucru nu este necesară
Program de lucru: 5/2, de la 9:00 la 18:00
Telefon de serviciu, computer și conexiune corporativă
Birou confortabil în centrul orașului, cu o echipă prietenoasă
Materiale de instruire
Prețuri speciale pentru angajați la produsele companiei
Program de loialitate pentru angajați și familiile acestora în WakePark
Următorul pas
Dacă sunteți interesat de această poziție - vă rugăm să ne contactați
Dacă ne trimiteți CV-ul dvs., veți autoriza prelucrarea datelor cu caracter personal conținute în CV.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
16 mai 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut