Asistent contabil / Помощник бухгалтера
10 000 – 20 000 lei pe lună, net
SYNOTECH GLOBAL SERVICES SRL
22 mai 2025
Chișinău, Сentru
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Post vacant: Asistent contabil
Compania SYNOTECH GLOBAL SERVICES S.R.L., activă în domeniul vânzării echipamentelor electrice și deservirii acestora, angajează un asistent contabil responsabil și atent, pentru muncă de birou în Chișinău, str. Uzinelor 5D.
Responsabilități:
- Întocmirea documentelor primare (facturi, acte, avize de însoțire);
- Păstrarea documentației contabile și fiscale conform legislației;
- Pregătirea documentelor pentru arhivare;
- Întocmirea diverselor tipuri de rapoarte: rapoarte de gestiune internă, rapoarte privind debitorii și creditorii, vânzări, diverse certificate și documente;
- Lucrul cu conturile bancare ale companiei: redactarea ordinelor de plată, verificarea documentelor bancare;
- Întocmirea actelor de verificare cu debitorii și creditorii;
- Lucrul în programul 1C:Enterprise (versiunea 8.3);
- Sprijin pentru contabilul-șef în activitățile zilnice.
Cerințe:
- Cunoștințe de bază în contabilitate;
- Cunoașterea limbilor română și rusă — obligatorie;
- Experiență în utilizarea programului 1C:Enterprise 8.3 (sau abilitatea de a lucra în acest sistem);
- Cunoștințe solide de operare PC (Excel, Word);
- Atenție la detalii, acuratețe, responsabilitate și dorință de a învăța.
Oferim:
- Angajare oficială;
- Program de lucru: luni–vineri, 09:00–18:00;
- Mediu de lucru profesionist și prietenos, suport din partea contabilului-șef;
- Salariu motivant — se negociază în cadrul interviului.
Trimiteți CV-ul la email.
Detalii la telefon.
Compania SYNOTECH GLOBAL SERVICES S.R.L., activă în domeniul vânzării echipamentelor electrice și deservirii acestora, angajează un asistent contabil responsabil și atent, pentru muncă de birou în Chișinău, str. Uzinelor 5D.
Responsabilități:
- Întocmirea documentelor primare (facturi, acte, avize de însoțire);
- Păstrarea documentației contabile și fiscale conform legislației;
- Pregătirea documentelor pentru arhivare;
- Întocmirea diverselor tipuri de rapoarte: rapoarte de gestiune internă, rapoarte privind debitorii și creditorii, vânzări, diverse certificate și documente;
- Lucrul cu conturile bancare ale companiei: redactarea ordinelor de plată, verificarea documentelor bancare;
- Întocmirea actelor de verificare cu debitorii și creditorii;
- Lucrul în programul 1C:Enterprise (versiunea 8.3);
- Sprijin pentru contabilul-șef în activitățile zilnice.
Cerințe:
- Cunoștințe de bază în contabilitate;
- Cunoașterea limbilor română și rusă — obligatorie;
- Experiență în utilizarea programului 1C:Enterprise 8.3 (sau abilitatea de a lucra în acest sistem);
- Cunoștințe solide de operare PC (Excel, Word);
- Atenție la detalii, acuratețe, responsabilitate și dorință de a învăța.
Oferim:
- Angajare oficială;
- Program de lucru: luni–vineri, 09:00–18:00;
- Mediu de lucru profesionist și prietenos, suport din partea contabilului-șef;
- Salariu motivant — se negociază în cadrul interviului.
Trimiteți CV-ul la email.
Detalii la telefon.
Cunoștințe de bază în contabilitate;
Cunoașterea limbilor română și rusă — obligatorie
Experiență în utilizarea programului 1C:Enterprise 8
Cunoștințe solide de operare PC (Excel
Atenție la detalii
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Rusă Mediu
Adresa:
Chișinău, Сentru
str. Uzinelor 5D
str. Uzinelor 5D
Data actualizării:
22 mai 2025
Telefon:
+373 79012305
Copiază
E-mail:
iana.cislari@synotech.com
Copiază
Persoana de contact:
Яна Кышларь
Яна Кышларь
Viber:
Deschide în aplicație
Deschide în aplicație
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut