Analist operațional, Secția Angajamente Retail Micro și Corporate, Centru de Procesare Servicii Clienți
OTP Bank S.A.
22 mai 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce ai de făcut:
Setarea, autorizarea, eliberarea angajamentelor aferente clienților Retail Micro si Corporate în SIB;
Verificarea documentelor prezentate la orice etapa de procesare a angajamentelor (contracte semnate, polițe de asigurare, documente aferente destinatiei creditului, alte documente) in cadrul Credit Control;
Procesarea solicitărilor de achitare a creditelor, prelucrarea cartotecii, relocare gaj, setare derogari și alte operațiuni aferente angajamentelor clienților;
Respectarea strictă a DNI aferente activităţilor desfăşurate, precum și realizarea calitativă a supravegherii zilnice;
Informarea superiorului său a oricărui eveniment important în ceea ce privește posibilitatea apariției unor riscuri operaționale, de frauda, alte riscuri;
Vom aprecia să ai:
Cunoașterea produselor, normelor și procedurilor aferente activităţii de creditare;
Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a aplicațiilor informatice specifice;
Capacităti de analiză şi sinteză;
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii de creditare;
Cunoașterea limbilor: româna, rusa - obligatoriu; engleza – avantaj.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A.
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 332
Setarea, autorizarea, eliberarea angajamentelor aferente clienților Retail Micro si Corporate în SIB;
Verificarea documentelor prezentate la orice etapa de procesare a angajamentelor (contracte semnate, polițe de asigurare, documente aferente destinatiei creditului, alte documente) in cadrul Credit Control;
Procesarea solicitărilor de achitare a creditelor, prelucrarea cartotecii, relocare gaj, setare derogari și alte operațiuni aferente angajamentelor clienților;
Respectarea strictă a DNI aferente activităţilor desfăşurate, precum și realizarea calitativă a supravegherii zilnice;
Informarea superiorului său a oricărui eveniment important în ceea ce privește posibilitatea apariției unor riscuri operaționale, de frauda, alte riscuri;
Vom aprecia să ai:
Cunoașterea produselor, normelor și procedurilor aferente activităţii de creditare;
Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a aplicațiilor informatice specifice;
Capacităti de analiză şi sinteză;
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii de creditare;
Cunoașterea limbilor: româna, rusa - obligatoriu; engleza – avantaj.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A.
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 332
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 mai 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut