Chișinău, Сentru
De la 1 an
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Lucrează dintr-un birou confortabil situat în centrul Chișinăului!
Simply Contact este un lider dinamic în industria de suport și servicii pentru clienți, oferind servicii clienților din întreaga lume.
Experiență și recunoaștere internațională: ne mândrim cu realizările noastre, precum câștigarea medaliei de aur la categoria „Cea mai bună abordare de gestionare a crizei” la European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) – 2022 și medalia de argint la categoria „Centrul de Contact al Anului” la premiile Stevie – 2023.
Echipă puternică: peste 550 de profesioniști talentați în 5 birouri din Ucraina, Polonia și România, uniți de valori comune și angajamentul pentru excelență.
Clienți globali: lista noastră de clienți include companii multinaționale din domenii precum aviație, livrări, fintech, transport etc.
Candidatul ideal:
Cel puțin 1 an de experiență într-o echipă de suport clienți;
Cunoștințe de limba engleză la nivel B2 sau superior;
Stăpânirea fluentă și competentă a limbii române;
Autodisciplină ridicată, punctualitate și responsabilitate față de echipă;
Orientare către rezultate de echipă, abilitatea de a identifica și rezolva probleme..
Descrierea postului:
Oferirea de asistență pasagerilor și șoferilor prin comunicare scrisă și vocală;
Consilierea clienților cu privire la serviciile companiei, prin comunicare scrisă și vocală;
Menținerea rapoartelor, documentației de lucru și jurnalelor.
Oferim:
Salariu atractiv;
Instruire profesională;
Lucru într-un birou confortabil, situat în centrul Chișinăului;
Oportunități de dezvoltare: creștere profesională într-o companie internațională dinamică, cu perspective de carieră.
Simply Contact este un lider dinamic în industria de suport și servicii pentru clienți, oferind servicii clienților din întreaga lume.
Experiență și recunoaștere internațională: ne mândrim cu realizările noastre, precum câștigarea medaliei de aur la categoria „Cea mai bună abordare de gestionare a crizei” la European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) – 2022 și medalia de argint la categoria „Centrul de Contact al Anului” la premiile Stevie – 2023.
Echipă puternică: peste 550 de profesioniști talentați în 5 birouri din Ucraina, Polonia și România, uniți de valori comune și angajamentul pentru excelență.
Clienți globali: lista noastră de clienți include companii multinaționale din domenii precum aviație, livrări, fintech, transport etc.
Candidatul ideal:
Cel puțin 1 an de experiență într-o echipă de suport clienți;
Cunoștințe de limba engleză la nivel B2 sau superior;
Stăpânirea fluentă și competentă a limbii române;
Autodisciplină ridicată, punctualitate și responsabilitate față de echipă;
Orientare către rezultate de echipă, abilitatea de a identifica și rezolva probleme..
Descrierea postului:
Oferirea de asistență pasagerilor și șoferilor prin comunicare scrisă și vocală;
Consilierea clienților cu privire la serviciile companiei, prin comunicare scrisă și vocală;
Menținerea rapoartelor, documentației de lucru și jurnalelor.
Oferim:
Salariu atractiv;
Instruire profesională;
Lucru într-un birou confortabil, situat în centrul Chișinăului;
Oportunități de dezvoltare: creștere profesională într-o companie internațională dinamică, cu perspective de carieră.
Adresa:
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
6 mai 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut