CV № 415734 din 22 aprilie 2024

CV: Manager Oficiu

Femeie, 34 ani, superioare studii.
Sal. negociabil
Chișinău
Full-time
CV № 415734 din 22 aprilie 2024
Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Experiența
11 ani
iunie 2018 - ianuarie 2024
5 ani și 7 luni
Coordonator proiecte
Centrul National de Mediu, Chișinău
Domeniu: Știință, educație, formare profesională

- Am participat la scrierea, implimentarea, coordonarea proiectelor la nivel local si national.
- Am fost responsabila de partea logistica a organizatiei inclusiv achizitii mari conform politicilor financiare ale organizatiei.
- Am fost responsabila de organizarea evenimentelor, campaniilor - Campanii de salubrizare, Campanii de plantare,
- Am fost omul de baza in organizarea evenimentelor - Ziua Mediului, Detergentii si Mediul, evenimente organizate in parcul Valea Morilor, Parcul Central cu toata logistica de rigoare, gasire de parteneri si participanti nemijlocit la eveniment.
- Am coordonat reteaua de Gradini Scolare, proiect dezvoltat in 12 scoli din tara.
- Am organizat intilniri, sedinte, seminarii pentru colegii din alte proiecte, eu asigurind toate momenele organizatorile si logistice.
- Am colaborat in diverse activitati cu diferite structuri de stat, organizatii nationale si internationale in vederea organizarii unor acvtivitati, evenimente.

mai 2016 - mai 2018
2 ani
Manager Vinzari / Coordonator de proiect
Cangurul.md, Chișinău
Domeniu: Vânzări

Cangurul.md e o afacere sociala ce presupune incadrtarea in cimpul muncii a mamelor singure cu copii, si anume incadrarea intr-un serviciu de cleaning. Eu am fost responsabila de coordonatrea proiectului, intrucit initial nu a avut statut de SRL si nu era o entitate independenta. Acest proiect, Cangurul.md este creat de catre Misiunea Sociala Diaconia.

In cadrul organizatiei am fost responsabila si de relatiile cu clientii, casirea ofertelor astfel incit mamele anjajate sa poata avea un salariu permanent.

Am fost responsabila de partea de negociere, incheierea contractelor, fidelizarea clientilor.

august 2014 - mai 2016
1 an și 8 luni
Coordonator proiecte
Misiunea Sociala Diaconia, Chișinău
Domeniu: Știință, educație, formare profesională

In cadrul organizatiei am coordonat departamentul de voluntari.

- Am fost implicata in scriereea, implimentarea, monitorizrea proiectului.
- Am coordonat evenimente de la citiva voluntari implicati , la citeva sute.
- Am fost responsabila de recrutarea grupului de voluntari, instruirea acestuia si repartizarea voluntarilor in diferite proiecte ale organizatiei dupa interesele acestora.
- Am fost responsabila de partea de recrutare si instruire la peste 600 de voluntari in Campania de Pasti Masa Bucuriei.
- Am organizat Maratonul Bunatatii, maraton de caritate unde participantii erau elevi de clasele primare.
- Am organizat impreuna cu voluntarii ateliere creative pentru femei in cadrul Campaniei de Craciun in Bratele Mamei.
- Am organizat traininguri de instruire pe diferite teme dentru a dezvolta abilitatile tinerilor implicati in diverse proiecte.

septembrie 2012 - iunie 2014
1 an și 9 luni
Profesoara de geografie
Gimnaziul Step Soci, Orhei
Domeniu: Știință, educație, formare profesională

- Organizarea procesului de studii si predarea orelor de geografie.

Studii
Studii superioare
până in 2011
Universitatea de Stat din Moldova
Facultatea: Stiinte ale mediului.
Specialitatea: Geografie.
Competente-cheie
Romana — Materna
Rusa — Elementar

- Comunicare eficientă: Experiența mea în coordonarea proiectelor și vânzări m-a pus în contact cu o varietate de clienți, colegi și parteneri de afaceri. Am dezvoltat abilități solide de comunicare verbală și în scris, care sunt esențiale pentru a fi un bun manager de oficiu.

- Abilități organizatorice: În calitate de coordonator de proiecte, am fost responsabila de gestionarea diferitelor sarcini și prioritizarea acestora într-un mod eficient. Aceste abilități organizatorice ma ajuta să gestionez cu succes programările, rezervările și alte activități administrative.

- Atenție la detalii: Experiența mea în domeniul curățeniei presupune o atenție deosebită la detalii. Ca organizator de diverse instruiri, fiabilitatea în gestionarea informațiilor despre clienți, rezervări și programări este crucială.

- Adaptabilitate: Capacitatea de a ma adapta la diferite situații și cerințe este esențială în orice rol de recepționer. Experiența mea anterioară în gestionarea proiectelor și interacțiunea cu diverse persoane m-a pregătit să răspund rapid și eficient la schimbări și solicitări neașteptate.

- Abilități de lucru în echipă: Experiența mea ca agent de vânzări me-a implicat în colaborarea cu colegii din diferite departamente pentru a atinge obiective comune. Aceste abilități de lucru în echipă sunt esențiale într-un mediu de lucru dinamic.

- Rezolvare de probleme: Experiența mea în coordonarea proiectelor poate fi legată de identificarea și soluționarea problemelor într-un mod eficient și rapid. Această abilitate va fi utilă în gestionarea situațiilor neprevăzute.

Informații suplimentare
disponibil pentru detașări de serviciu
permis de conducere B
Cetațenie:
Moldova,
Romania

Sunt o persoana foarte ambitioasa, sociabila, creativa si imi place sa imi aduc aportul in mediul in care lucrez.

Consider ca experienta mea, abilitatile pot aduce un plus valoare institutiei dumneavoastra. La jobul anterior eu am facut exact ceia ce se cere acum pentru postul de manager de oficiu.

Daca considerati candidatura mea potrivita acestui post sunt disponibila pentru interviu, in zilele de luni - vineri.

Informația de contact a candidaților
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.